علت استیضاح ظریف از زبان عضو کمیسیون اقتصادی مجلس

کد خبر: 898108

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس سئوال از وزیر را حق نمایندگان دانست و گفت: آقای ظریف در مجلس باید توضیح دهند که با کدام سند و منطق پولشویی کلان در کشور را مطرح کرد.

علت استیضاح ظریف از زبان عضو کمیسیون اقتصادی مجلس

خبرگزاری تسنیم: محمد حسن‌نژاد سئوال و استیضاح را حق نمایندگان مجلس شورای اسلامی دانست و اظهار داشت: طرح استیضاح وزیر امور خارجه در راستای اجرای دموکراسی و مردم‌سالاری است.

نماینده مردم مرند و جلفا در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه سئوال کردیم که آقای ظریف با کدام سند و منطق مطرح کردند که در کشور پولشویی کلانی وجود دارد؟ افزود: البته ما نمی‌گوییم نیست، پولشویی در هر کشوری ممکن است وجود داشته باشد، اما طرح آن از طرف وزیر امور خارجه با چه هدفی بوده است؟

وی خاطر نشان کرد: اگر در یک خانواده یک فرد معتاد وجود داشته باشد، اعضای خانواده آن را در بیرون جار می‌زنند یا از طرق مناسب رفع و حل می‌کنند؟

ناظر مجلس شورای اسلامی در شورای اقتصاد افزود: وزیر امور خارجه حرفش در سطح بین‌الملل سند است و با این حرفش تا سطح سازمان ملل موجب ایجاد مسائلی برای کشور می‌شود.

وی همچنین درباره واکنش وزیر امور خارجه کشورمان به منتقدین و مخالفین CFT گفت: توهین به مخالفین CFT توهین به برخی نهاد‌ها و بزرگان کشور بود.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها