علوی گرگانی: دشمن برای فریب جوانان همه دسیسه‌ها را بکار گرفته

کد خبر: 898897

یکی از مراجع تقلید شیعیان گفت: امروز دشمنان با انواع هجمه‌ها و فضای مجازی می‌خواهند افکار جوانان را به خود جذب کنند و این همان خطر جدی است که جامعه جوان ما را تهدید می‌کند.

علوی گرگانی: دشمن برای فریب جوانان همه دسیسه‌ها را بکار گرفته

خبرگزاری مهر: آیت الله العظمی سید محمد علی علوی گرگانی، ظهر یکشنبه در دیدار جمعی از دانش آموزان طرح امین مدارس آموزش و پرورش بر تربیت دینی جوانان تأکیدکرد و گفت: موضوع تربیت از مسائل مهم است. اگر به آن توجه شود، بسیاری از مشکلات جامعه برطرف خواهد شد.

وی با بیان اینکه انبیاء آمده‌اند تا انسان را رهنمود و هدایت کنند، افزود: اگر کسی تابع برنامه الهی و قوانین دین باشد، سعادتمند خواهند شد و اگر انسان نداند برای چه چیزی وارد دنیا شده نمی‌تواند راه‌های رشد و سعادت را طی کند.

استاد سطوح عالی حوزه افزود: خدای متعال انسان را بی‌خود نیافریده است، هدف از آفرینش برای پرستش و عبادت است و تذکر برای آگاهی و یادآوری است.

وی گفت: یادآوری این موضوع که انسان بی‌خود آفریده نشده است بلکه آمده تا عمل به دین کند. این همان هدف آفرینش است.

آیت الله علوی گرگانی با بیان اینکه معرفت به خدا و هدف از خلقت می‌تواند حلال بسیاری از مشکلات باشد، گفت: اگر معرفت به خود و خدای خود داشته باشیم، قطعا می‌توانیم به کمال برسیم.

وی در ادامه بیان داشت: امروز دشمنان با انواع هجمه‌ها و فضای مجازی دنبال این هستند افکار جوانان را به خود جذب کنند و این همان خطر جدی است که جامعه جوان ما را تهدید می‌کند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها