بررسی توافق پاریس درکمیسیون کشاورزی برای رفع ایرادات شورای نگهبان

کد خبر: 898920

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس گفت: قرار است جلسه مشترکی بین اعضای کارگروه محیط زیست مجلس، شورای نگهبان و سازمان محیط زیست برای بررسی موافقتنامه پاریس برگزار شود.

بررسی توافق پاریس درکمیسیون کشاورزی برای رفع ایرادات شورای نگهبان

خبرگزاری مهر: علی اکبری با اشاره به بررسی لایحه موافقتنامه پاریس در جلسه عصر امروز (یکشنبه) کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی اظهار داشت: در این جلسه پیوست‌های ضمیمه به لایحه مذکور مورد بررسی قرار گرفت.

وی ادامه داد: سازمان محیط زیست در برخی از مسائل در لایحه موافقتنامه پاریس به برخی موارد در معاهده کیوتو استناد کرده است و شورای نگهبان خواستار این است سازمان محیط زیست مستندات خود و این پیوست‌ها را ارائه کند.

عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی تصریح کرد: در واقع سازمان محیط زیست معتقد است یکسری پیوست‌ها در معاهده کیوتو به تصویب مجلس رسیده است و به همین دلیل در موافقتنامه پاریس هم به آن استناد کرده که شورای نگهبان خواستار ارائه این پیوست هاست.

اکبری خاطرنشان کرد: بر این اساس قرار شد جلسه مشترکی بین اعضای کارگروه محیط زیست مجلس، مسئولان سازمان محیط زیست و نمایندگان شورای نگهبان برای بررسی این مساله تشکیل شود.

وی خاطرنشان کرد: بنابراین بررسی لایحه موافقتنامه پاریس به جلسات آتی و روشن شدن این مساله و رفع این ایراد شورای نگهبان موکول شد.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها