پژمانفر: فضای مجلس درباره ساماندهی پیام‌رسان‌ها مثبت است

کد خبر: 904101

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس با اشاره به طرح صیانت از حقوق کاربران در فضای مجازی و ساماندهی پیام‌رسان‌های اجتماعی گفت: فضای مجلس نسبت به این طرح کاملاً مثبت بوده و نمایندگان ملت به جای نگاه‌های سیاسی به این طرح نگاه فنی و تخصصی دارند.

پژمانفر: فضای مجلس درباره ساماندهی پیام‌رسان‌ها مثبت است

در گفتگو با فارس: حجت‌الاسلام نصرالله پژمانفر عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با اشاره به طرح صیانت از حقوق کاربران در فضای مجازی و ساماندهی پیام‌رسان‌های اجتماعی درباره فضای داخلی مجلس درباره این طرح گفت: فضای مجلس در این خصوص کاملاً مثبت است و امیدواریم که با بررسی این موضوع در جلسه امروز (دوشنبه) در کمیسیون فرهنگی و تصویب آن در صحن علنی مجلس یکی از افتخارات مجلس دهم رقم خورده و به فضای مجازی کشور خدمت کرده باشیم.

وی تأکید کرد: موضوع طرح صیانت از حقوق کاربران در فضای مجازی و ساماندهی پیام‌رسان‌های اجتماعی به صورت کارشناسی و تخصصی جلو رفته و به هیچ‌وجه نگاه سیاسی به این امر در مجلس شورای اسلامی وجود ندارد این در حالی است که نگاه نمایندگان ملت به این طرح به هیچ وجه نگاه اصولگرایی و اصلاح‌طلبی نیست.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس تصریح کرد: نگاه فنی و تخصصی با ارائه ادله‌های روشن به طرح مذکور از جمله مسائلی است که می‌تواند منجر به حرکتی مطلوب در مجلس شورای اسلامی شود که احتمالاً رأی خوبی هم هنگام تصویب به دست خواهد آورد.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: متأسفانه برخی افراد برای عدم پیشبرد موضوعات می‌کوشند با فضاسازی ایجاد شده و نگاه سیاسی به مسائل مانع ایجاد کنند.

پژمانفر گفت: اینکه رسانه‌ها در مورد پیش‌نویس‌های اولیه طرح ساماندهی پیام‌رسان‌های اجتماعی انتقاداتی را مطرح کرده‌اند را به فال نیک می‌گیریم چرا که با توضیحات و تبیین صورت گرفته بنده و دیگر افراد موافق این طرح ضمن برطرف شدن اختلافات و انتقادات مردم ایران با مواد مختلف طرح صیانت از حقوق کاربران در فضای مجازی و ساماندهی پیام‌رسان‌های اجتماعی آشنا شده‌اند.

وی در پایان تصریح کرد: از همه مردم می‌خواهم نظرات خود را درباره طرح مذکور به کمیسیون فرهنگی اعلام کرد و موجب غنای این طرح و حمایت از پیام‌رسان‌های داخلی شوند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها