آیت الله مکارم شیرازی: روز را با صدقه آغاز می‌کنم

کد خبر: 904294

یکی از مراجع تقلید گفت: لازم است تا دولت بودجه کمیته امداد را افزایش دهد، زیرا مرتب تعدادی از قشر متوسط وارد قشر ضعیف می‌شوند و این کار کمیته امداد را سنگین‌تر کرده است.

آیت الله مکارم شیرازی: روز را با صدقه آغاز می‌کنم

خبرگزاری مهر: آیت الله العظمی ناصر مکارم شیرازی غروب سه‌شنبه در دیدار پرویز فتاح رئیس کمیته امداد خمینی (ره) که در دفتر این استاد سطوح عالی حوزه انجام شد، اظهار داشت: اقدامات و فعالیت‌های کمیته امداد نشان از این دارد که این مرکز بیشتر مورد اعتماد مردم واقع شده است.

وی افزود: خدمات و فعالیت‌های کمیته امداد حاکی از آن است که درجا نمی‌زند و همواره رو به جلو در حرکت است و کار‌های خود را توسعه می‌بخشد.

این مرجع تقلید ابراز کرد: در این شرایطی که مردم از لحاظ اقتصادی در تنگنا هستند خدمات کمیته امداد امام خیمنی (ره) بسیار پر ارزش است.

وی افزود: اگر مردم از فعالیت‌های کمیته امداد با خبر شوند در درجه اول کمک‌هایی که می‌کنند بیشتر می‌شود و در درجه دوم پاسخ برخی که می‌گویند کمیته امداد چه کاری می‌کند و این کمک‌ها و پول‌ها کجا رفته است داده می‌شود.

آیت الله مکارم شیرازی گفت: لازم است تا دولت بودجه کمیته امداد را اقزایش دهد چرا که مرتب تعدادی از قشر متوسط وارد قشر ضعیف می‌شوند و این کار کمیته امداد را سنگین‌تر کرده است.

وی با بیان اینکه انسان با خواندن آیت الکرسی و صدقه دادن می‌تواند خطرات را از خودش دور کند، افزود: من هر روز را با صدقه شروع می‌کنم و صدقه می‌دهم و روزی نیست از خانه بیرون بروم و صدقه ندهم.

سعی می‌کنیم فرا جناحی و فرا مذهبی رفتار کنیم

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) نیز در این دیدار گزارشی از فعالیت‌های کمیته امداد ارائه کرد و گفت: از ابتدای امسال ۶۲۰ هزار خانواده جدید تحت پوشش این نهاد قرار گرفتند.

پرویز فتاح گفت: سعی ما این است فرا جناحی و حتی فرا مذهبی رفتار کنیم به گونه‌ای که اهل سنت در بلوجستان همان خدمات را دریافت می‌کنند که شیعه ما در قم دریافت می‌کند و این باعث اعتماد بیشتر مردم به ویژه اهل تسنن به ما شده است.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها