گزارش امروز کمیسیون فرهنگی مجلس

کد خبر: 904352

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: طرح تعالی جمعیت و خانواده در کمیسیون فرهنگی مطرح شد و اعضا فصل مربوط به تعاریف و اصطلاحات را به تصویب رساندند.

گزارش امروز کمیسیون فرهنگی مجلس

خبرگزاری فارس:حجت‌الاسلام احد آزادیخواه نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به نشست امروز کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: در جلسه امروز طرح تعالی جمعیت و خانواده در دستور کار کمیسیون قرار داشت که فصل اول آن در رابطه با تعاریف و اصطلاحات به تصویب اعضای کمیسیون رسید.

وی افزود: همچنین در این جلسه طرح صیانت از حقوق کاربران در فضای مجازی و ساماندهی پیام رسان‌های اجتماعی در کمیسیون مطرح شد و مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس اظهار داشت: در این جلسه حجت‌الاسلام نصرالله پژمانفر به عنوان رئیس کمیته فضای مجازی این کمیسیون و طراح اصلی این طرح توضیحاتی را ارائه کرد و مخالفان و موافقان نیز مطالب خود را مطرح کردند، اما رأی گیری در خصوص این طرح به جلسه آینده موکول شد.

آزادیخواه در پایان خاطرنشان کرد: رئیس کمیته فضای مجازی مجلس عنوان کرد که ما در این طرح به دنبال این نیستیم که فضا را امنیتی کنیم و تنها می‌خواهیم از پیام رسان‌های داخلی استفاده کنیم و کاربران به پیام‌رسان‌های داخلی اعتماد داشته باشند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها