قادری: اگر فردی سعه‌صدر ندارد، وارد حوزه مسئولیت نشود

کد خبر: 905207

یک نماینده سابق مجلس گفت: باید با بدرفتاری‌های مسئولین به خوبی برخورد شود؛ چرا که اگر برخورد نشود توسعه پیدا می‌کند. اگر کسی سعه‌صدر ندارد، وارد حوزه مسئولیت در نظام نشود.

قادری: اگر فردی سعه‌صدر ندارد، وارد حوزه مسئولیت نشود

خبرگزاری ایسنا: جعفر قادری در ارتباط با ضرورت رعایت اخلاق از سوی مسئولان در مواجهه با مردم، اظهار کرد: وظیفه همه مسئولان از حوزه‌های کلان تا موارد جزئی این است که شئونات جامعه را رعایت کنند و به آن احترام بگذارند.

وی ادامه داد: ممکن است بر اساس فشار‌های موجود در جامعه مردم گاهی به مسئولان توهین کنند، اما مسئولین باید سعه صدر به خرج دهند. فیلم‌هایی که از رفتار و کلام برخی مسئولان در فضای مجازی منتشر شده، زیبنده نظام و مسئولان نظام جمهوری اسلامی نیست.

این فعال سیاسی اصولگرا گفت: حتی اگر کارمندی هم تخلف کرده باشد، مسئول باید حوصله به خرج دهد و آرام باشد. یا نباید مسئولیت بپذیرند یا باید خویشتنداری و وقار لازم مدیریت را هم داشته باشند.

وی افزود: مسئول که نباید سر هم موضوعی به مردم توهین کند، هیات نظارت بر نمایندگان باید به این موارد ورود پیدا کرده و به وظیفه خود عمل کند.

قادری در ادامه گفت: متاسفانه رفتار‌های غیر حرفه‌ای فقط به یک نهاد مرتبط نمی‌شود؛ در دولت، مجلس، نهاد‌های خصوصی و غیردولتی هم چنین بداخلاقی‌هایی دیده شده است. باید با این رفتار‌ها به خوبی برخورد شود؛ چرا که اگر برخورد نشود توسعه پیدا می‌کند. باید توجه داشت که اگر فردی سعه‌صدر ندارد، وارد حوزه مسئولیت در نظام نشود.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها