تابش: روحانی در حال جدا شدن از اصلاح‌طلبان نیست

کد خبر: 905975

عضو ارشد فراکسیون امید مجلس گفت:حمایت اصلاح‌طلبان از روحانی نبود صحنه سیاسی کشور به‌گونه‌ای دیگر رقم‌می‌خورد.

تابش: روحانی در حال جدا شدن از اصلاح‌طلبان نیست

خبرگزاری تسنیم: چندی پیش سعید حجاریان یکی از تحلیل‌گران شاخص اصلاح‌طلبگفته بود "اصلاح‌طلبان هیچ‌گاه با روحانی عقدی به معنای ائتلاف نبسته بودند و حالا که آقای روحانی از خودش عبور کرده، طبیعی است که برخی اصلاح‌طلبان با او زاویه پیدا کنند.

چندی بعد محمود واعظی رئیس‌دفتر رئیس‌جمهور در پی اظهارات حجاریان، گفته بود " اینکه ما در سال ۹۶ با گروهی نشسته باشیم و با هم چیزی را به عنوان ائتلاف امضا کرده باشیم خیر، نه در سال ۹۲ این کار را کرده‌ایم و نه در سال ۹۶"

پس از این اظهارات، رئیس‌دفتر رئیس‌جمهور برخی از چهره‌های اصلاح‌طلب، واکنش‌های متفاوتی به این موضوع داشتند.

محمدرضا تابش، عضو ارشد فراکسیون امید مجلس (اصلاح‌طلبان) و خواهرزاده رئیس دولت اصلاحات، با بیان اینکه "برخی معتقدند حجت‌الاسلام حسن روحانی تقاضایی برای ائتلاف با اصلاح‌طلبان نداشته است"، گفت: البته خود آقای روحانی نیز می‌داند اگر حمایت اصلاح‌طلبان نبود، صحنه سیاسی کشور به‌گونه‌ای دیگر رقم می‌خورد.

وی با بیان اینکه اصلاح‌طلبان منّتی بر سر آقای روحانی ندارند، افزود: اصلاح‌طلبان نیز توقع خاصی از رئیس‌جمهور ندارند.

نماینده مردم اردکان در مجلس با تاکید بر اینکه آقای روحانی در حال جدا شدن از اصلاح‌طلبان نیست، ادامه داد: خود آقای روحانی هم می‌داند که حمایت اصلاح‌طلبان در رای و مدخلیت ریاست جمهوری وی نقش داشته است.

عضو فراکسیون امید مجلس تصریح کرد: خط‌مشی و اظهارات آقای روحانی نیز بیشتر در راستای مقاصد و راهبرد‌هایی است که اصلاح‌طلبان دارند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها