ارسال نامه به سازمان بازرسی درباره سکه ثامن

کد خبر: 906869

عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس با اشاره به درخواست مالباختگان پرونده سکه ثامن برای رسیدگی به وضعیتشان گفت: نامه‌ای را به رئیس سازمان بازرسی کل کشور نوشته‌ام تا به تخلفات اتحادیه طلا و جواهر تهران و وزارت صمت رسیدگی کند.

ارسال نامه به سازمان بازرسی درباره سکه ثامن

خبرگزاری فارس: محمد دهقان عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی ددر خصوص بلاتکلیفی مالباختگان سکه ثامن، گفت: از سازمان بازرسی کل کشور تقاضای رسیدگی و ورود به این قضیه را کرده‌ایم.

وی افزود: متأسفانه مسئولین سکه ثامن با هماهنگی اتحادیه طلا و جواهر تهران و همچنین پشتیبانی وزارت صنعت، معدن و تجارت و مجوز‌های آن‌ها اقدام به کلاهبرداری مردم کرده‌اند.

عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس تصریح کرد: آن‌هایی که تبلیغات سکه ثامن را در سایت‌هایشان انجام داده‌اند و پشتیبانی اتحادیه طلا و وزارت صمت پاسخگو بوده و نباید خود را از این قضیه کنار بکشند.

دهقان اظهارداشت: سکه ثامن و مسئولین حامی و پشتیبان آن‌ها و تبلیغ کنندگان آن در قضیه کلاهبرداری از مردم قصور داشته و براساس درصد‌های مختلف باید نسبت به اعتمادسازی مردم در این‌باره پاسخگو باشند.

وی تصریح کرد: فردی که سکه پیش فروش کرده است هم‌اکنون در اختیار دستگاه قضایی قرار دارد و انتظار از این قوه آن است که سریعتر به این پرونده رسیدگی کرده و پولی که در اختیار این فرد است از وی گرفته شده و به مالباختگان تحویل دهد ضمن اینکه گفته می‌شود بخش زیادی از اموال متعلق به مدیر سکه ثامن به دیگران منتقل شده که باید در این زمینه هم ضمن شناسایی این اموال سریعتر تعیین تکلیف صورت گیرد.

دهقان با بیان اینکه بسیاری از مردم نامه‌هایی را با موضوع سکه ثامن به وی نوشته‌اند و تقاضای رسیدگی نمایندگان ملت را در مجلس شورای اسلامی دارند، گفت: نامه‌ای که اخیراً به سازمان بازرسی کشور نوشته شده است برهمین اساس بوده تا آن‌ها ضمن بررسی و اقدام سریع در این خصوص متخلفان را شناسایی و اعلام کنند.

ارسال نامه به سازمان بازرسی درباره سکه ثامن

عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس افزود: مدیر سکه ثامن با جذاب کردن سرمایه‌گذاری مردم با موضوع خرید و فروش سکه از آن‌ها کلاهبرداری کرده و متأسفانه اتحادیه طلا و جواهر تهران هم مجوز فعالیت به وی داده است. ضمن اینکه در سایت‌هایی که به وزارت صنعت، معدن و تجارت وابسته هستند تبلیغات فراوان صورت گرفته و آن‌ها باید به اندازه فریبی که افکار عمومی از اعتمادسازی آن‌ها داشته‌اند باید جوابگوی اعتمادشان باشند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها