گرامی مقدم: انحلال احزاب اصلاح‌طلب در یک مجمع را قبول نداریم

کد خبر: 909396

سخنگوی حزب اعتمادملّی با اظهار بی‌اطّلاعی از طرح تشکیل مجمع اصلاح‌طلبان و ادغام احزاب اصلاح‌طلب در آن، می‌گوید ما چنین چیزی را قبول نداریم.

گرامی مقدم: انحلال احزاب اصلاح‌طلب در یک مجمع را قبول نداریم

خبرگزاری فارس: اسماعیل گرامی مقدم، سخنگوی حزب اعتمادملّی در گفتگو با خبرنگار حوزه احزاب در واکنش به اظهارات محمود میرلوحی مبنی بر منحل شدن احزاب اصلاح‌طلب در مجمعی به نام مجمع اصلاح‌طلبان گفت: هیچ بحثی در این باره در شورای‌عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان مطرح نشده و اگر کسی چنین سخنی را مطرح کرده، نظر شخصی بوده و ما آن را قبول نداریم.

وی با بیان اینکه ما معتقد هستیم احزاب سیاسی باید فعالیت خودشان را به اندازه وسع‌شان داشته باشند، گفت: حضور ما به عنوان یک حزب اصلاح‌طلب در شورای‌عالی سیاست‌گذاری، صرفاً برای انسجام اصلاح‌طلبان است نه ادغام در سایر احزاب.

عضو حزب اعتماد ملّی افزود: شورای مرکزی اعتماد ملّی در سال ۹۵ مصوب کرده است که این حزب با حفظ هویت و استقلال خود با شورای‌عالی سیاستگذاری اصلاح‌طلبان همکاری داشته باشد. این مصوبه کماکان به قوّت خود باقی است.

گفتنی است محمود میرلوحی، عضو شورای هماهنگی جبهه اصلاحات اخیراً گفته است: «شورای عالی اصلاح‌طلبان به دنبال ایجاد یک حزب به نام مجمع اصلاح‌طلبان است؛ اما نه با ویژگی احزاب کنونی. اصناف و احزاب گوناگونی مثل صنف معلمان، کارگران، پزشکان و دانشجویان یا احزابی مثل اتحاد ملت، کارگزاران، اعتماد ملی یا مردم‌سالاری وجود دارد و هدف شورای‌عالی اصلاح‌طلبان این است که همه این احزاب در حزب مجمع اصلاح‌طلبان مستحیل شوند».

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها