جزئیات جلسه جلسه هیئت رئیسه مجلس به مسئولان صدا و سیما

کد خبر: 910764

سخنگوی کمیسیون شورا‌ها و امور داخلی مجلس با اشاره به استماع گزارش جلسه رئیس سازمان صداوسیما با هیات رئیسه مجلس گفت: در این دیدار علی عسگری وعده عدم تکرار تخریب علیه خانه ملت را داد.

جزئیات جلسه جلسه هیئت رئیسه مجلس به مسئولان صدا و سیما

خبرگزاری فارس: اصغر سلیمی سخنگوی کمیسیون شورا‌ها و امور داخلی کشور، درباره جزئیات جلسه عصر امروز این کمیسیون گفت: در ابتدای جلسه احمد امیرآبادی فراهانی عضو هیئت رئیسه مجلس گزارشی درباره جلسه امروز این هیئت با رئیس سازمان صدا و سیما به نمایندگان ارائه کرد.

وی افزود: در این گزارش استماعی عنوان شد که مجید آخوندی معاون سیاسی و میرباقری معاون سیما، علی عسگری رئیس سازمان صداوسیما را همراهی می‌کردند که البته این دیدار به منظور بررسی عملکرد صدا و سیما درباره حواشی اخیر مجلس برگزار شده بود.

سخنگوی کمیسیون شورا‌ها و امور داخلی کشور اظهار داشت: در جلسه هیئت رئیسه به مسئولان صدا و سیما اعلام شد که اقدامات تخریبی علیه مجلس به ضرر منافع ملی است و جایگاه مجلس را زیر سؤال می‌برد. قرار شد نشست دیگری هم به منظور پیگیری این موارد برگزار شود که البته مسئولان سازمان صدا و سیما هم وعده دادند که این موارد تخریبی علیه مجلس دیگر تکرار نشود.

سلیمی با اشاره به استماع گزارش سازمان بسیج مستضعفین در خصوص عملکرد سال ۹۷ بودجه این سازمان تصریح کرد: مسئولان سازمان بسیج مستضعفین گزارشی از اقدامات انجام شده خود به ویژه از حیث مبارزه با آسیب‌های اجتماعی ارائه کردند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها