افتتاح چندین پروژه با اعتبار ۲ هزار میلیارد تومان در کاشان

کد خبر: 912831

معاون اول رییس جمهور پس از حضور در کاشان از افتتاح چندین پروژه با اعتبار ۲ هزار میلیارد تومان خبر داد.

افتتاح چندین پروژه با اعتبار ۲ هزار میلیارد تومان در کاشان

خبرگزاری فارس: اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور و اردکانیان وزیر نیرو که به منظور افتتاح و بهره برداری از چند پروژه به شهرستان کاشان سفر کرده‌اند صبح امروز در فرودگاه این شهر مورد استقبال رسمی عباس رضایی استاندار اصفهان قرار گرفت.

معاون اول رییس جمهور در فرودگاه کاشان در جمع خبرنگاران با اشاره به اهداف سفر خود به شهرستان کاشان اظهارداشت: شهرستان کاشان ویژگی‌ها و امتیازاتی دارد که باید برای توسعه و پیشرفت این منطقه مورد استفاده قرار گیرد؛ کاشان در زمینه‌های مختلف صنعتی نیز ویژگی‌های خوبی دارد و یکی از مهم‌ترین مراکز صنعتی کشور به شمار می‌رود.

جهانگیری با اشاره به اینکه کاشان یکی از مناطق تاریخی کشور است که از ویژگی‌های منحصر بفردی برخوردار می‌باشد، گفت: مردم کاشان انسان‌هایی مؤمن و انقلابی هستند که همواره پشتیبان نظام جمهوری اسلامی و انقلاب بوده و در این راه فداکاری کرده‌اند.

وی با اشاره به اینکه در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی فرصتی پیش آمد تا طرح‌های مهمی در بخش‌های مختلف آب و برق و فاضلاب را در این شهرستان به بهره برداری برسانیم، گفت: حجم سرمایه گذاری در این طرح‌ها بیش از ۲ هزار میلیارد تومان است.

معاون اول رییس جمهور با بیان اینکه در جریان این سفر جلسه‌ای با مسئولان استان اصفهان به منظور بررسی مسائل و مشکلات در روند توسعه و پیشرفت این استان خواهیم داشت، گفت: امیدواریم این سفر بتواند کمکی به تسریع در روند توسعه و پیشرفت روز افزون کاشان و استان اصفهان برای مردم این منطقه باشد.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها