واکنش حبیبی به ادعای ابراهیم اصغرزاده

کد خبر: 913583

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی با بیان اینکه موتلفه بار‌ها ثابت که به معنای واقعی کلمه قانون‌گرا است، گفت: به اصغرزاده توصیه می‌کنیم به همفکرانشان توصیه کنند که برای حل مشکلات اقتصادی مردم تلاش موثر معمول داشته و بار گرانی و تورم افسار گسیخته را از روی دوش مردم بردارند.

واکنش حبیبی به ادعای ابراهیم اصغرزاده

خبرگزاری فارس: محمدنبی حبیبی دبیرکل حزب موتلفه اسلامی با اشاره به اظهارات اخیر ابراهیم اصغرزاده فعال سیاسی اصلاح طلب پیرامون برخی واگذاری‌ها به حزب موتلفه اسلامی اظهار داشت: چند روز پیش از جناب آقای ابراهیم اصغرزاده مطلبی راجع به واگذاری قسمتی از پتروشیمی به موتلفه منتشر شده بود که باتوجه به کذب محض بودن اصل مطلب، ابتدا به ساکن قصد اقدام فوری قضائی داشتیم، ولی برای اطمینان از اینکه اصولاً ایشان چنین مطلبی را بیان کرده اند یا نه، قائم مقام محترم دبیرکل حزب، فردای آن روز با ایشان تلفنی تماس گرفتند.

وی افزود: ایشان ضمن عذرخواهی گفته بودند که خودشان این خطا را جبران می‌کنند. باتوجه به مصاحبه‌ای که ایشان در روز ۲۴ دیماه با اعتمادآنلاین کرده‌اند اظهار داشته‌اند که منظورشان حزب موتلفه اسلامی نبوده بلکه «تفکر موتلفه‌ای» بوده است که به نظر ما در این مصاحبه خطای ایشان جبران نشده و حق اقدام قضائی در مقابل این دروغ، برای حزب موتلفه اسلامی باقی است.

حبیبی تاکید کرد: برای استحضار ایشان خوب است یادآوری کنیم که اصولاً احزاب به لحاظ قانونی حق فعالیت اقتصادی ندارند و موتلفه هم تاکنون بار‌ها ثابت کرده است که به معنای واقعی کلمه قانون‌گرا است. به ایشان توصیه می‌کنیم باتوجه به اینکه از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون بسیاری از مسئولیت‌های اجرایی امور اقتصادی در قوه مجریه به عهده کسانی بوده است که بسیاری از آن‌ها از همفکران ایشان بوده و هستند به آن‌ها توصیه نمایند که برای حل مشکلات اقتصادی و به خصوص معیشت مردم تلاش موثر معمول دارند و بار گرانی و تورم افسار گسیخته را از روی دوش مردم بردارند.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی افزود: جناب آقای اصغرزاده در تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در ایران در سال ۵۸ که به تعبیر حضرت امام (ره) خود آن یک انقلاب بود، به سهم خودشان نقش خوبی داشته‌اند. توصیه ما به ایشان این است که برای حفظ آن سابقه انقلابی مهم در ابراز سخن، سنجیده‌تر عمل کنند.

به گزارش فارس ابراهیم اصغرزاده فعال سیاسی اصلاح طلب اخیرا در گفت: وگویی تصویری گفته بود: اینکه دولت برای کوچک شدن پتروشیمی خود را به موتلفه بدهد... خصوصی‌سازی نیست.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها