روایت امیرحسنخانی از جزئیات نشست کمیسیون اصل ۹۰ مجلس

کد خبر: 915442

نایب رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس گفت: نمایندگان وزارت ارتباطات در کمیسیون اصل ۹۰ مجلس عنوان کردند که شرکت مخابرات خصوصی شده و مشکل کارگزاران مخابرات روستایی به وزارت ارتباطات ارتباط پیدا نمی‌کند.

روایت امیرحسنخانی از جزئیات نشست کمیسیون اصل ۹۰ مجلس

خبرگزاری فارس: محمدرضا امیرحسنخانی نماینده مردم فردوس در مجلس شورای اسلامی ، با اشاره به نشست امروز کمیسیون اصل ۹۰ مجلس گفت: در جلسه امروز شکایت کارگزاران مخابرات روستایی از وزارت ارتباطات در رابطه با عدم بیمه و عدم پرداخت حق و حقوق‌شان با حضور نمایندگان آن‌ها و نیز معاون وزیر ارتباطات و مسئولان شرکت زیرساخت مطرح و مورد بررسی قرار گرفت.

وی افزود: مسئولان مخابرات در این جلسه عنوان کردند که مخابرات خصوصی شده و موضوع عدم پرداخت حق و حقوق و بیمه کارگزاران مخابرات روستایی ارتباطی به وزارت ارتباطات ندارد.

نایب رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس اظهار داشت: با وجود این مسئولان وزارت ارتباطات پذیرفتند که موضوع را بررسی کنند و مشکلات کارگزاران مخابرات روستایی را حتی‌الامکان مرتفع کنند و تمهیدی برای ارائه خدمات و همچنین رفع مشکلات آن‌ها داشته باشند.

امیرحسنخانی خاطرنشان کرد: پس از این جلسه هیأت رئیسه کمسیون در نشستی طرح ۲۶ نفر از نمایندگان را مورد بحث و بررسی قرار داد که در این طرح آمده بود؛ اگر نماینده‌ای در مجلس نسبت به شخص دیگری تهمت ناروا بزند یا خبر نادرستی را منتشر کند، موضوع در کمیسیون اصل ۹۰ مورد رسیدگی قرار گیرد.

وی افزود: بنا شد این طرح در صحن کمیسیون مورد بحث و بررسی قرار گیرد و پس از تصویب نهایی برای بررسی در صحن علنی مجلس به هیأت رئیسه مجلس ارسال شود.

نایب رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس اظهار داشت: این طرح در کمیسیون آیین‌نامه باید به عنوان کمیسیون اصلی مورد بحث قرار گیرد و متن آن همزمان به این کمیسیون نیز ارسال شده و نتیجه بررسی‌ها در صحن مجلس مطرح و بررسی خواهد شد.

امیرحسنخانی در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به این که تصویب این طرح نیاز به تغییر آیین‌نامه دارد، باید به تصویب دو سوم نمایندگان برسد.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها