تابش :گرانی کالا‌های اساسی ناشی از سوء تدبیر دولت است

کد خبر: 917430

عضو فراکسیون امید مجلس گفت: افزایش قیمت کالا‌های اساسی و صف‌های طویل گوشت، ناشی از سوءتدبیر، عدم نظارت بر حُسن انجام امور و عدم توان تنظیم بازار است.

تابش :گرانی کالا‌های اساسی ناشی از سوء تدبیر دولت است

خبرگزاری مهر: در پایان جلسه علنی روز یکشنبه مجلس شورای اسلامی، محمدرضا تابش در تذکر شفاهی، گفت: در چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی ارزیابی میزان تحقق شعار‌های مهم انقلاب از جمله عدالت و آزادی و قانون گرایی را ضروری می‌دانم و بر رفع کژی‌ها و اصلاح رویه‌های ناصواب تاکید دارم.

وی افزود: باید همانند دوران اول انقلاب بین مردم و حاکمیت همدلی و یکدلی حاکم شود و حاکمیت کمر خدمت خالصانه و مجاهدانه برای مردم ببندد و با شرح صدر و گذشت بیشتری با آن‌ها و فعالان عرصه‌های مختلف برخورد کند.

عضو فراکسیون امید مجلس افزود: مردم در رنج هستند، اما کاهش قدرت خرید، تورم و گرانی لجام گسیخته، رواج فساد و تبعیض نفس آن‌ها را بریده است، این ناملایمات را هوشمندانه و صبورانه برای حفظ استقلال و امنیت کشور تحمل می‌کنند.

تابش تصریح کرد: مردم نباید احساس کنند که انقلاب تثبیت شد تا مسئولان در آسایش و آرامش قرار بگیرند و مردم با تنگنا‌ها و سختی‌ها و مشکلات مواجه شوند.

عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دردآور است که علی رغم پرداخت ۱۴ میلیارد دلار یارانه کالای اساسی، امروز شاهد افزایش قیمت کالا‌های اساسی و صف‌های طویل گوشت باشیم، گفت: این مشکلات ناشی از سوءتدبیر، عدم نظارت بر حسن انجام امور و عدم توان تنظیم بازار است که از وظایف مهم دولت است، خواهمشندم وزرای مربوط به این مهم اهتمام داشته باشند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها