تلاش مجلس برای افزایش مستمری مددجویان کمیته امداد

کد خبر: 917702

رئیس کمیته امداد خمینی (ره) از تلاش نمایندگان مجلس برای افزایش ۲۰ درصدی مستمری مددجویان در لایحه بودجه ۹۸ قدردانی کرد.

تلاش مجلس برای افزایش مستمری مددجویان کمیته امداد

خانه ملت: سید پرویز فتاح رئیس کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره) با یادآوری پیگیری‌های مداوم از مجلس برای بهبود وضعیت اعتبارات کمیته امداد در لایحه بودجه ۹۸، گفت: طی روز‌های اخیر نشستی را با لاریجانی، تاجگردون، رئیس کمیسیون تلفیق بودجه ۹۸ و پورابراهیمی، رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس داشتیم و در رابطه با اعتبارات کمیته امداد بحث و گفتگو کردیم.

وی افزود: گزارش مفصلی را به لاریجانی ارائه کردیم که از آن استقبال کردند البته در این نشست تقاضا کردیم که مجلس همانند سال‌های ۹۶ و ۹۷ به کمیته امداد و نیازمندان در بودجه ۹۸ توجه ویژه‌ای داشته باشد که قول همکاری داد.

مجلس به حمایت از نیازمندان توجه ویژه‌ای دارد

فتاح با تاکید بر اینکه مجلس به حمایت از نیازمندان توجه ویژه‌ای دارد، ادامه داد: مجلس پای کار نیازمندان و بهبود وضعیت آن‌ها است.

رئیس کمیته امداد خمینی (ره) افزود: با لاریجانی و تاجگردون در مورد پیشنهاد افزایش ۲۰ درصدی مستمری مددجویان بحث و گفتگو کردیم که هر دو اتفاق نظر داشتند البته تا قطعی نشود نمی‌توان در مورد آن اظهارنظر کرد.

وی ادامه داد: لاریجانی توجه به موضوع اشتغال مددجویان را ضروری دانست و تاکید کرد که مجلس به افزایش منابع وام اشتغال مددجویان توجه داشته و همچنین رئیس کمیسیون اقتصادی نیز موافق افزایش وام اشتغال مددجویان است.

رئیس کمیته امداد خمینی (ره) در مورد میزان اعتبارات این نهاد در بودجه ۹۸، گفت: بودجه کمیته امداد ۱۲ درصد افزایش پیدا کرده البته در واقع دو ردیف اصلی یعنی خدمات افزایش یافته مستمری.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها