ادیانی: برجام باید از ریل شرایط ۹ گانه رهبری عبور می‌کرد

کد خبر: 917733

نماینده مردم قائم شهر در مجلس با بیان اینکه مهمترین وارد واقعه مهم‌ترین واقعه تاریخ سیاسی کشورمان در بعد از انقلاب اسلامی ایران موافقت نامه برجام است گفت: قرار بود که برجام از ریل شرایط مکانی که رهبر معظم انقلاب ابلاغ کردند عبور کند.

ادیانی: برجام باید از ریل شرایط ۹ گانه رهبری عبور می‌کرد

خبرگزاری فارس: سید علی ادیانی نماینده مردم قائم‌شهر، سوادکوه و جویبار در مجلس شورای اسلامی در سوال ملی خود با عنوان «عدم اجرای شروط ۹ گانه مقام معظم رهبری در خصوص برجام» گفت: اظهارات ظریف در مجلس برای من تعجب دارد.

وی افزود: مهمترین وارد واقعه مهم‌ترین واقعه تاریخ سیاسی کشورمان در بعد از انقلاب اسلامی ایران موافقت نامه برجام است برای مدیریت، راهبری و هدایت این موضوع هم از سوی مقام معظم رهبری و هم مجلس و ریل‌گذاری کردند.

نماینده مردم قائمشهر تصریح کرد: قرار بود که برجام از ریل شرایط مکانی که رهبر معظم انقلاب ابلاغ کردند عبور کند ضمن اینکه شرایطی را نیز مجلس مصوب کرد.

وی گفت: اگر شرایط اگر اظهارات ظریف که امروز در مجلس در خصوص برجام گفت: محقق بود لابد شرایط کشور گل و بلبل است و گفت: در ۱۳ اسفند سال گذشته در کمیسیون امنیت ملی سوالم را از ظریف در خصوص شرایط نه گانه برجام و نحوه تصمیم گیری در این خصوص مطرح کردند در حالی که با ظریف به این توافق رسیدیم که اون مدارک را ظرف مدت دو هفته به من در این خصوص تحویل دهد، اما این دوهفته منقضی شد و حتی یک برگ کم به او من به عنوان نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی ارائه نکرد به همین جهت تصمیم گرفتم سوال ملی همراه سوال ملی خود را در صحن علنی مجلس از وزیر امور خارجه جویا شوم

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها