رئیس جمهور ۱۵ بهمن به مجلس می‌آید

کد خبر: 918412

عضو هیئت رئیسه مجلس از حضور رئیس جمهور در مجلس خبر داد و گفت: وی برای شرکت در جلسه رأی اعتماد وزیر پیشنهادی بهداشت و درمان دوشنبه هفته آینده در مجلس حضور خواهد داشت.

رئیس جمهور ۱۵ بهمن به مجلس می‌آید

خبرگزاری تسنیم: عضو هیئت رئیسه مجلس از حضور رئیس جمهور در مجلس خبر داد و گفت: وی برای شرکت در جلسه رأی اعتماد وزیر پیشنهادی بهداشت و درمان دوشنبه هفته آینده در مجلس حضور خواهد داشت.

اسدالله عباسی اظهار داشت: جلسه استماع، بررسی برنامه‌ها و رأی اعتماد به سعید نمکی وزیر پیشنهادی بهداشت و درمان با حضور رئیس جمهور دوشنبه هفته آینده مقارن با ۱۵ بهمن در صحن علنی مجلس برگزار می‌شود.

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی هفته آینده مجلس را از لحاظ کاری و با توجه به تعطیلات پیش‌رو هفته‌ای پرکار اعلام کرد و بیان داشت: با توجه به در پیش بودن تعطیلات و ایام بزرگداشت دهه فجر جلسه رأی اعتماد به نمکی به دوشنبه هفته آینده موکول شد.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس از ارائه لایحه بودجه ۹۸ به مجلس پس از تعطیلات دهه مبارک فجر خبر داد و عنوان کرد: کمیسیون تلفیق مجلس در تاریخ یاد شده لایحه را به صحن علنی مجلس می‌آورد تا مفاد آن توسط نمایندگان مورد بررسی قرار گیرد.

نماینده مردم رودسر و املش در مجلس از حضور رئیس جمهور در صحن علنی مجلس برای دفاع از برنامه‌های کاری وزیر پیشنهادی بهداشت و درمان سخن گفت و افزود: زمان این برنامه به دلایل مختلف از قبیل: تعطیلات دهه فجر و ارائه بودجه ۹۸ تغییر کرد و به دوشنبه هفته آینده موکول شد.

عباسی وضعیت و شرایط فعلی وزارت بهداشت و درمان را با توجه به مشکلات و چالش‌های فراوانی که در آن ایجاد شده بسیار خطیر و حساس خواند و ابراز داشت: به اعتقاد بنده و با توجه به خلاء شدیدی که احساس می‌شود، این وزارتخانه به سکان‌داری قوی نیاز دارد.

عضو هیئت رئیسه مجلس نتیجه جلسه رأی اعتماد به وزیر پیشنهادی وزارت بهداشت و درمان را مطلوب ارزیابی کرد و بیان داشت: با توجه به سابقه خوب سعید نمکی در مسئولیت‌های اجرایی و در وزارت بهداشت برآیند جلسه رأی اعتماد به وی مثبت خواهد بود.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها