مصوبه کمیسیون تلفیق برای افزایش بودجه اعتبارات فرهنگی

کد خبر: 920163

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس از مصوبه کمیسیون تلفیق بودجه برای افزایش ۱۲۰۰ میلیارد تومانی اعتبارات بخش فرهنگ در بودجه سال ۹۸ خبر داد.

مصوبه کمیسیون تلفیق برای افزایش بودجه اعتبارات فرهنگی

حجت الاسلام احد آزادیخواه نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی، گفت: در نشست امروز کمیسیون فرهنگی مجلس به دلیل به حدنصاب نرسیدن اعضا مصوبه‌ای به همراه نداشت و در جلسه امروز موضوع بودجه فرهنگی کشور در سال ۹۸ مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وی با بیان اینکه جلسه امروز کمیسیون فرهنگی تحت‌الشعاع نشست کمیسیون تلفیق قرار گرفت، اظهار داشت:‌من امروز به کمیسیون تلفیق رفتم و پیشنهادات اعضای کمیسیون فرهنگی را مطرح کردم.

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس خاطرنشان کرد: درنهایت پیشنهادات من این نتیجه را در پی داشت که کمیسیون تلفیق مصوب کرد تا ۱۲۰۰ میلیارد تومان به مجموع اعتبارات بخش فرهنگ در بودجه سال ۹۸ افزوده شود و بر این اساس، سهم بخش فرهنگ از بودجه کشور به همان ۰.۷ درصد کل بودجه برسد.

آزادیخواه در پایان گفت: در بودجه سال ۹۷ سهم فرهنگ از بودجه کشور ۰.۷ درصد کل بودجه بود که این میزان در لایحه بودجه سال ۹۸ به کمتر از نیم درصد کل بودجه کاهش پیدا کرد که با این مصوبه کمیسیون تلفیق، سهم بخش فرهنگ از بودجه کل کشور به همان ۰.۷ درصد سال ۹۷ افزایش پیدا کرد.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها