سرلشکر صفوی: حماسه حضور گسترده مردم بزرگترین پشتوانه اقتدار ایران است

کد خبر: 922051

مشاور عالی نظامی فرمانده کل قوا با تقدیر از حضور گسترده ملت ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن، گفت: حماسه "حضور گسترده مردم" بزرگترین پشتوانه اقتدار و بالندگی ایران است.

سرلشکر صفوی: حماسه حضور گسترده مردم بزرگترین پشتوانه اقتدار ایران است

خبرگزاری تسنیم: سرلشکر سید یحیی صفوی طی سخنرانی در جمع راهپیمایان ۲۲ بهمن زاهدان اظهار داشت: امروز ملت ایران بار دیگر عظمت انقلاب، اسلام و قرآن را به کسانی که نمی‌دانند این ملت چگونه ایستاده‌اند و چگونه با تمسک به قرآن و رسول‌الله (ص) راه وحدت و با تمسک به ولایت فقیه راه نورانی امام خمینی (ره) را ادامه می‌دهند، نشان دادند.

دستیار و مشاور عالی فرمانده کل قوا با تقدیر از حضور گسترده ملت ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن، خاطرنشان کرد: این حماسه حضور بزرگترین پشتوانه اقتدار و بالندگی ایران است؛ امروز بلوچ و سیستانی، شیعه و سنی کرد، لر، آذری، عرب و به عبارتی همه اقوام ایران پیام روشنی را برای دشمنان حقیر ما دارد و آن وحدت و انسجام است.

وی تصریح کرد: ملت ما شجاع‌تر از گذشتگان انقلابی خود ایستاده‌اند و بار دیگر پرچم حرکت عدالت‌خواهی گفتمان ضدصلح، ضدفساد و ضداستکباری را در مقیاس ملی و منطقه‌ای و جهانی دنبال می‌کنند.

سرلشکر صفوی با بیان اینکه ملت ما با ظالمان کنار نمی‌آید و از تبعیض بیزار است، تصریح کرد: امروز زنان، مردان و جوانان شهیدپرور سیستان و بلوچستان با حضور آگاهانه خود به سران دولت‌های غربی نشان دادند که راهبرد فشار و تحریم ظالمانه برای از پا درآوردن ملت ایران یک نقشه شکست خورده است.

دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا افزود: این ملت راه خود را تا رسیدن به عدالت اجتماعی و تمدن نوین اسلامی- ایرانی ادامه خواهند داد و انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی ایران را به عنوان یک الگوی برتر به همه ملت‌های اسلامی نشان خواهند داد و این پیام شما جوانان، زنان، مردان و سران قبایل و طوایف به جهانیان است.

وی اظهار داشت: امروز مردم عزیز زاهدان با حضور گسترده در راهپیمایی ۲۲ بهمن می‌خواهند این را نشان دهند که جنگ شبکه‌های ماهواره‌ای، شبکه‌های مجازی و رسانه‌های ضدانقلاب و استکباری و آنانی که با آمریکا و اسرائیل رفیق هستند نتوانسته بین ملت و دولت فاصله بیندازد.

سرلشکر صفوی با تاکید بر اینکه ملت ایران به برکت قرآن و اسلام با همت و تلاش راهبرد تحریم اقتصادی و عملیات روانی دشمن را شکست می‌دهند و به پیروزی‌های بزرگتری می‌رسند، ادامه داد: پدران و مادران ما قدم اول را در این ۴۰ سال برداشتند و حالا وظیفه جوانان است که قدم دوم را برای ۴۰ سال دوم انقلاب بردارند.

وی ادامه داد: حقیقت این است که هم اکنون ما در جهانی زندگی می‌کنیم که با سرعت و شتاب در حال تغییر و دگرگونی است. تحولات سیاسی، تکنولوژی، فناوری‌ها و تحولات اقتصادی و تغییر در ساختار نظام قدرت‌های و دولت‌های جهانی شتاب بسیار بالایی گرفته است و بروز و ظهور قدرت‌های جدیدی را نوید می‌دهد.

وی با بیان اینکه ایران یک قدرت منطقه‌ای به شمار می‌رود تصریح کرد: امروز قدرت آمریکا در داخل کشور خودش ضعیف شده و قدرت صهیونیست‌ها کاهش یافته است، این حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن نشان داد آمریکایی‌ها نتوانسته‌اند به اهداف شوم خود علیه کشور برسند.

وی بیان کرد: در حال حاضر سیستان وبلوچستان در کشور از امنیت خوب و مناسبی برخوردار است از این رو از تمام نیرو‌های امنیتی و انتظامی و طوائف و مردم شیعه و سنی قدردانی می‌کنیم چرا که این امنیت باعث می‌شود گردشگر و سرمایه‌گذار داخلی و خارجی وارد سیستان و بلوچستان شود و معادن غنی استان نیز فعال شود.

دستیار و مشاور عالی فرمانده کل قوا با اشاره به اینکه استان سیستان و بلوچستان استانی بسیار وسیع است ادامه داد: اگر ظرفیت‌ها، توانمندی‌ها و مشکلات مردم سیستان و بلوچستان را بشناسیم و دولت برنامه‌های خوبی برای آن تدبیر کند در برنامه‌های توسعه آینده می‌توانیم با شناسایی فرصت‌ها ظرفیت‌ها و استعداد‌ها راه را پیش ببریم.

سرلشکر صفوی تصریح کرد: مسئولان باید قدر این نعمات و سرمایه‌های انسانی را بدانند بیش از ۱۲۰ هزار دانشجو در دانشگاه‌های این استان وجود دارد که پیشنهاد می‌کنم انسجام در استان و پاسخگویی به مطالبات برحق مردم توسط کارگزاران دولت در مجلس و حوزه‌های مختلف مجریه مقننه و قضائیه حفظ شود.

وی گفت: در کشور ایران دوقطبی وجود ندارد و سیستان و بلوچستان از یک موقعیت سرزمینی منابع انسانی و طبیعی فوق العاده‌ای برخوردار است، ایجاد زیرساخت و تشکل‌های اقتصادی در نوار مرزی برای این استان ضروری و حیاتی است، امیدواریم سیاست گذاران کشور برای استفاده از ظرفیت تحصیل کنندگان استان و ایجاد اشتغال دائم قدم‌های بزرگی بردارند.

سرلشکر صفوی گفت: در این راستا شاید بودجه‌های دولتی برای این استان کفاف نکند که نیاز است بخش‌های خصوصی وارد عمل شود و، چون امنیت به طور کامل در این استان برقرار است سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی به این سمت سوق داده می‌شوند که به لطف خداوند ایران کشوری امن، مقتدر و بدون آسیب است و هیچ کشوری توان مقابله با آن را ندارد.

وی اظهار داشت: جوانان باید عظمت انقلاب و مردم سیستان و بلوچستان را بشناسید، و به کمک آن‌ها چهل سال دوم انقلاب را هم جشن خواهیم گرفت و به فضل الهی در دو برنامه پنج ساله سیستان و بلوچستان، به اوج شکوفایی خواهد رسید.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها