آیت‌الله نوری‌همدانی: ایمان اولین سرمایه نیروهای مسلح در ایران است

کد خبر: 924444
آیت‌الله نوری‌همدانی: ایمان اولین سرمایه نیروهای مسلح در ایران است

خبرگزاری ایسنا: آیت الله نوری همدانی در دیدار با سرلشکر محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه در دنیا قدرت‌های نظامی زیادی وجود دارد، وجه تمایز نیروهای نظامی جمهوری اسلامی را ایمان و عقیده دانست و افزود: ایمان و شناخت اولین سرمایه نیروهای مسلح در ایران است.

این مرجع تقلید عنصر دوم را بصیرت دانست و گفت: ایمان توأم با بصیرت بسیار نقش آفرین است که به حمدلله این دو در نیروهای مسلح ما وجود دارد. وی شجاعت را عنصر سوم عنوان کرد و افزود: اسلام در مبانی تربیتی خود، مسلمانانی شجاع تربیت می‌کند، شجاعت از اخلاص و توجه به خدا حاصل می‌شود.

نوری همدانی ایمان، بصیرت و شجاعت را مؤلفه‌های کادرسازی در اسلام دانست و گفت: عاشورا نماد بصیرت، شجاعت و شهامت است و نیروهای مسلح جمهوری اسلامی باید ایمانی مستحکم داشته باشند و توجه شود که انتظار ظهور در بین نیروهای مسلح عاملی پرقدرت برای ایجاد انگیزه و ایستادگی در برابر دشمن است که باید تقویت شود.

این مرجع تقلید تصریح کرد: نیروهای مسلح ایران با دارا بودن ایمان، اعتقاد، بصیرت و شجاعت، قدرت بسیار بزرگی هستند که وعده "ان تنصروا الله ینصرکم" خداوند را همراه خود دارند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها