تذکر نماینده تهران به وزیر کار

کد خبر: 924895

نماینده مردم تهران در تذکری به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی عنوان کرد که با توجه به ابهاماتی که در سرنوشت سرنشینان کشتی سانچی وجود دارد چرا به اعتراضات خانواده‌های آنان پاسخ شفاف و روشنی نمی‌دهید؟

تذکر نماینده تهران به وزیر کار

خبرگزاری فارس: تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور در نشست علنی امروز عصر مجلس (چهارشنبه یکم اسفند ۹۷) توسط علی اصغر یوسف‌نژاد عضو هیأت رئیسه مجلس قرائت شد که این تذکرات به شرح زیر است.

محمدحسین فرهنگی نماینده مردم تبریز به وزیر آموزش و پرورش ضرورت جلوگیری از ترویج آموزه‌های ۲۰۳۰ در آموزشگاه‌ها و دبیرستان‌ها را متذکر شد.

علیم یارمحمدی نماینده مردم زاهدان در تذکری به وزیر بهداشت عنوان کرد که موضوع دریافت مبالغ خارج از عرف و با توجیه قانونی توسط هیأت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی زاهدان قبل از طرح سوال و بررسی توسط دستگاه نظارتی کنترل شود.

هاجر چنارانی نماینده مردم نیشابور در تذکری به رئیس جمهور خواستار رسیدگی به دستور پرداخت عیدی به کارکنان شورای حل اختلاف در سراسر کشور، همانند سایر کارکنان دولت شد.

حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده مردم شاهین‌شهر در تذکری به وزیر اطلاعات عنوان کرد که با توجه به حادثه تروریستی اخیر در استان سیستان و بلوچستان ضرورت تدابیر و فعالیت‌های بیشتری را اقتضا می‌کند.

ناهید تاج‌الدین نماینده مردم اصفهان به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی درباره نواقص توزیع بسته حمایتی جبرانی و معیشتی تذکر داد.

داود محمدی نماینده مردم قزوین به وزیر آموزش و پرورش ضرورت تعیین تکلیف فوری معلمین خرید خدمت و تضمین امنیت شغلی آن‌ها را متذکر شد.

سید قاسم جاسمی نماینده مردم کرمانشاه در تذکری به رئیس جمهور عنوان کرد که علت عدم نظارت بر نحوه قیمت گذاری خودرو توسط وزارت صنعت و افزایش لگام‌گسیخته قیمت خودرو چیست؟

یعقوب شیویاری نماینده مردم میانه در تذکری به وزیر اطلاعات خواستار تأمین امنیت مرز‌های شرقی کشور شد.

شهاب نادری نماینده مردم اورامانات در تذکری به رئیس جمهور خواستار بررسی وضعیت زلزله‌زدگان کرمانشاه و منطقه اورامانات شد.

نادر قاضی‌پور نماینده مردم ارومیه در تذکری به وزیر اقتصاد خواستار توجه به عملکرد مأمورین مالیاتی با مؤدیان و جلوگیری از اجحاف مطابق قوانین جاری و در تذکری به وزیر جهاد کشاورزی خواستار جلوگیری از افزایش قیمت گوشت، مرغ و گوسفند و اقلام غذایی و برنامه برای کاهش قیمت مرغ و گوشت شد.

علیم یارمحمدی نماینده مردم زاهدان در تذکری به وزرای اطلاعات، امور خارجه و کشور عنوان کرد که علت کم‌توجهی به اقدامات خصمانه در برقراری امنیت حوزه شرقی کشور چیست؟ و در تذکری به رئیس جمهور عنوان کرد که افزایش قیمت خودرو در چند روز اخیر مردم کشور را آشفته کرده، چه تدبیری برای این اوضاع دارید؟

حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده مردم شاهین‌شهر در تذکری به وزیر علوم عنوان کرد که انتخاب افراد مسئله‌دار و فاقد پایه علمی مناسب در هیأت علمی دانشگاه‌ها با چه هدفی صورت می‌گیرد.

محمدرضا امیرحسنخانی نماینده مردم فردوس در تذکری به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی خواستار بررسی عملکرد شرکت‌های تحت پوشش و زیرمجموعه وزارت رفاه با توجه به گزارشات مکرر شد.

هاجر چنارانی نماینده مردم نیشابور در تذکری به وزیر اقتصاد عنوان کرد که با توجه به نزدیکی به شب عید تمهیداتی اندیشیده شود که شاهد تورم در جامعه نباشیم.

جبار کوچکی‌نژاد نماینده مردم رشت در تذکری به رئیس جمهور عنوان کرد که چرا قیمت کالا‌های اساسی مردم کنترل نمی‌شود.

هاجر چنارانی نماینده مردم نیشابور در تذکری به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی عنوان کرد که هنوز مدیر مدیرعامل شستا تثبیت نشده، تا دیر نشده در این رابطه تصمیم بگیرید.

محمود صادقی نماینده مردم تهران در تذکری به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی عنوان کرد که با توجه به ابهاماتی که در سرنوشت سرنشینان کشتی سانچی وجود دارد چرا به اعتراضات خانواده‌های آنان پاسخ شفاف و روشنی نمی‌دهید؟

احمد سالک کاشانی نماینده مردم اصفهان در تذکری به وزرای اطلاعات و امور خارجه خواستار تدبیر و مدیریت هرچه سریع‌تر برای اقدام موثر علیه عوامل حادثه تروریستی جاده زاهدان شد و عنوان کرد که باید با عربستان و امارات برخورد قوی صورت گیرد.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها