دولت وکمیسیون تلفیق با افزایش بودجه رتبه‌بندی مخالفت کردند

کد خبر: 926090

رئیس فراکسیون فرهنگیان مجلس گفت: دولت و کمیسیون تلفیق با افزایش بودجه نظام رتبه‌بندی و نظام همسان‌سازی حقوق شاغلین و بازنشستگان مخالفت کردند.

دولت وکمیسیون تلفیق با افزایش بودجه رتبه‌بندی مخالفت کردند

خبرگزاری تسنیم: حمیدرضا حاجی‌بابایی در تبیین این خبر اظهار کرد: در نوبت سوم کاری مجلس در روز شنبه ۹۴ اسفند ۹۷ پیشنهادی مبنی بر اینکه ۷۵۰۰ میلیارد تومان از محل شرکت‌های نفتی برای نظام رتبه‌بندی معلمان و هماهنگ‌سازی حقوق شاغلین و بازنشستگان وحق التدریسی‌ها اختصاص داده شود، ارائه کردم.

عضو کمیسیون بودجه ومحاسبات مجلس گفت: در روز یکشنبه ۵ اسفند ۹۷ در بند "د" تبصره ۱۶ پیشنهاد افزایش ۲ هزار میلیاردی برای هماهنگ‌سازی حقوق شاغلین و بازنشستگان کشوری و لشکری شد.

وی بیان داشت:، اما متاسفانه این پیشنهاد‌ها با مخالفت دولت وکمیسیون تلفیق وارد شور شد و رای لازم را نیاورد.

حاجی بابایی تاکید کرد: این مجلس در طول دوران بودجه‌ای با مصوبات گوناگون از نظیر افزایش مالیات‌ها و اوراق در ایجاد گرانی‌ها مشارکت داشته است، این در حالی است که حتی یک مصوبه در رابطه با پیشگیری و مبارزه با فقر و ایجاد عدالت نداشته است.

رئیس فراکسیون فرهنگیان مجلس گفت: شما نمایندگان مجلس ۳۵ هزار میلیارد تومان برای افزایش ۲۰ درصدی حقوق مصوب کرده‌اید که برخلاف قانون برنامه ششم توسعه ودر تضاد با قانون هماهنگ‌سازی حقوق است، این در حالی است که ۳ هزار میلیارد تومان برای اجرایی کردن نظام رتبه بندی و قانون هماهنگ‌سازی حقوق شاغلین و بازنشستگان که منطبق بر قانون برنامه ششم توسعه و مبنای اجرای عدالت در پرداخت‌ها است، را مصوب نکردید.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها