استعفای وزرا منجر به عدم پاسخگویی آن‌ها می‌شود

کد خبر: 926806

نماینده مردم اسفراین در مجلس گفت: در شرایط سخت اقتصادی، مجلس و دولت باید در خط مقدم باشند و خودشان را وقف منافع نظام کنند در حالی که برخی وزرا با استعفا دیگر نسبت به مسئولیت‌های خود پاسخگو نمی‌شوند و هنگامی هم که مسئول بعدی بخواهد کار خود را آغاز کند همه تقصیر‌ها را گردن مسئول قبل می‌اندازند.

استعفای وزرا منجر به عدم پاسخگویی آن‌ها می‌شود

خبرگزاری فارس: هادی قوامی نماینده مردم اسفراین در مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی صحن مجلس گفت: مجلس شورای اسلامی به هیئت دولت و به تک تک وزرا رأی می‌دهد که در ارتباط با وظایفی که دارند اقدام و عمل کنند و به مجلس و در پیشگاه ملت پاسخگو باشند.

وی افزود: در این شرایط سخت اقتصادی که هم مجلس و هم دولت باید در خط مقدم باشند و خودشان را وقف منافع نظام کنند این سوال مطرح می‌شود که چرا برخی افراد از استعفا استفاده می‌کنند و با این استعفا دیگر نسبت به مسئولیت‌های خود پاسخگو نمی‌شوند و هنگامی هم که مسئول بعدی در این شرایط بخواهد کار خود را شروع کند برای مدت‌ها همه تقصیر‌ها و گناه را به گردن مسئول قبل می‌اندازند.

نماینده مردم اسفراین تصریح کرد: این موضوع به شأن و جایگاه مجلس آسیب می‌زند ما نمایندگان که مظهر اراده جامعه هستم باید در مقابل این اتفاقات پاسخگو باشیم و مسائل را برای مردم شفاف کنیم تا بتوانیم در این شرایط بر مشکلات فایق بیاییم.

وی خاطرنشان کرد: از تولید داخلی حمایت کنیم تقاضا دارم در زمان بررسی بودجه تمام تلاش انجام شود که حمایت از تولید داخلی مورد توجه همه باشد.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها