تصویب پیوستن بخشی از خوی به منطقه آزاد ماکو در کمیسیون شورا‌ها

کد خبر: 928361

نماینده مردم تبریز در مجلس گفت: بررسی اصلاحیه لایحه ایجاد ۸ منطقه آزاد تجاری صنعتی و ۱۲ منطقه ویژه اقتصادی در مورد پیوستن بخشی از خوی به منطقه آزاد ماکو که لایحه دولت بوده و به کمیسیون امور داخلی کشور و شورا‌ها به عنوان کمیسیون فرعی ارجاع داده شده بود در جلسه عصر امروز این کمیسیون به تصویب رسید.

تصویب پیوستن بخشی از خوی به منطقه آزاد ماکو در کمیسیون شورا‌ها

خبرگزاری فارس: شهاب الدین بیمقدار نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی در تشریح جزئیات نشست عصر امروز این کمیسیون گفت: ۲ موضوع در دستور کار امروز این کمیسیون بود.

وی افزود: بررسی اصلاحیه لایحه ایجاد ۸ منطقه آزاد تجاری صنعتی و ۱۲ منطقه ویژه اقتصادی در مورد پیوستن بخشی از خوی به منطقه آزاد ماکو که لایحه دولت بوده و به کمیسیون امور داخلی کشور و شورا‌ها به عنوان کمیسیون فرعی ارجاع داده شده بود در جلسه عصر امروز این کمیسیون به تصویب رسید.

نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی در مورد موضوع دوم که در جلسه عصر امروز این کمیسیون بررسی شد خاطرنشان کرد: بررسی طرح حمایت و تشویق مطلعین مفاسد اداری و اقتصادی که به کمیسیون شورا‌های مجلس به عنوان کمیسیون فرعی ارجاع داده شده بود هم به تصویب نمایندگان و اعضای این کمیسیون رسید.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها