تعداد نمایندگان خانم در مجلس افزایش می‌یابد

کد خبر: 928622

ماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی اعلام کرد: در حال حاضر ۶ درصد یعنی ۱۷ نفر از نمایندگان خانم هستند، اما با توجه به طرح جامع انتخابات که در دست بررسی ست در تلاش هستیم سهم ویژه‌ای برای بانوان در استان‌های کشور معین کنیم.

تعداد نمایندگان خانم در مجلس افزایش می‌یابد

خبرگزاری ایرنا: نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی اعلام کرد: در حال حاضر ۶ درصد یعنی ۱۷ نفر از نمایندگان خانم هستند، اما با توجه به طرح جامع انتخابات که در دست بررسی ست در تلاش هستیم سهم ویژه‌ای برای بانوان در استان‌های کشور معین کنیم.

طیبه سیاوشی روز دوشنبه در آیین تجلیل از بانوان شهرستان شمیرانات اعلام کرد: در راستای تحقق تعیین سهم ویژه‌ی بانوان در انتخابات نمایندگان مجلس شورای اسلامی پیشنهاداتی از جمله ۳۰ درصد مطرح شده است. وی اظهار داشت: در این دوره از مجلس شاهد حضور بیشتری از بانوان نسبت به دوره‌های قبل هستیم، اما با توجه به اینکه خانم‌ها نیمی از جمعیت کشور و تحصیل کردگان سطوح آکادمیک را تشکیل می‌دهند، ۶ درصد فعلی راضی کننده نیست. این مقام مسئول تاکید کرد: با افزایش تعداد نمایندگان خانم در مجلس قطعاً شاهد به نتیجه رسیدن مطالبات دیرین بانوان جامعه خواهیم بود.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها