گفت‌و‌گوی تلفنی ظریف و وزیر خارجه هند در مورد روابط دوجانبه

کد خبر: 929480

وزرای امور خارجه ایران و هند در گفت‌و‌گویی تلفنی به بحث و تبادل نظر در خصوص روابط دو کشور و آخرین تحولات منطقه پرداختند.

گفت‌و‌گوی تلفنی ظریف و وزیر خارجه هند در مورد روابط دوجانبه

خبرگزاری تسنیم: وزیران امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و هند ساعتی پیش به‌صورت تلفنی در خصوص آخرین تحولات روابط دوجانبه و مسائل منطقه‌ای گفتگو و تبادل نظر کردند. محمدجواد ظریف در این تماس تلفنی بر ضرورت حل و فصل مسالمت آمیز اختلافات در منطقه از طریق گفتگو تاکید کرد.

ظریف و وزیر خارجه عراق درباره سفر روحانی به بغداد گفت‌وگو کردند

باشگاه خبرنگاران نوشت: وزرای خارجه جمهوری اسلامی ایران و عراق در تماسی تلفنی روابط دو جانبه و روند سفر روحانی به بغداد را بررسی کردند.

احمد الصحاف سخنگوی وزارت خارجه عراق اعلام کرد که محمد علی الحکیم وزیر خارجه این کشور شامگاه امروز پنجشنبه تماسی تلفنی را از محمد جواد ظریف وزیر خارجه جمهوری اسلامی ایران دریافت کرد.

احمد الصحاف گفت: دو طرف در این تماس تلفنی روند روابط دوجانبه میان دو کشور در تمام زمینه ها را بررسی و بر اهمیت گسترش همکاری های دوجانبه تاکید کردند.

سخنگوی وزارت خارجه عراق افزود: بررسی اخرین تحولات منطقه و سفر حسن روحانی رئیس جمهور ایران به بغداد در چارچوب تقویت روابط دوجانبه و براورده ساختن خواسته های دو ملت همسایه از دیگر موضوعات مورد بحث در این تماس تلفنی بود.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها