۲ پیشنهاد مجلس برای کنکوری‌های مناطق سیل‌زده

کد خبر: 934567

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با اشاره به تقاضای به تعویق انداختن زمان برگزاری آزمون کارشناسی ارشد ۹۸ گفت: وضعیت دانش‌آموزان مناطق سیل‌زده که امسال هم کنکور دارند و هم باید در امتحانات نهایی شرکت کنند به صورت ویژه لحاظ خواهد شد.

۲ پیشنهاد مجلس برای کنکوری‌های مناطق سیل‌زده

خبرگزاری تسنیم: عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با اشاره به تقاضای به تعویق انداختن زمان برگزاری آزمون کارشناسی ارشد ۹۸ گفت: وضعیت دانش‌آموزان مناطق سیل‌زده که امسال هم کنکور دارند و هم باید در امتحانات نهایی شرکت کنند به صورت ویژه لحاظ خواهد شد.

فاطمه سعیدی با اشاره به ضرورت توجه به وضعیت دانش‌آموزان در مناطق سیل‌زده اظهار کرد: به تازگی صحبتی را با رئیس کمیسیون آموزش‌وتحقیقات مجلس داشتم تا جلسه ویژه‌ای را برای بررسی وضعیت دانش‌آموزان در این مناطق برگزار کنیم.

وی افزود: با وزیر آموزش‌وپرورش نیز صحبت کردم تا حتما برای دانش‌آموزان مناطق سیل‌زده که امسال باید در کنکور کارشناسی شرکت کنند و از سوی دیگر امتحان نهایی هم دارند، تمهیداتی اندیشید؛ وضعیت این دانش‌آموزان به صورت ویژه لحاظ خواهد شد و در جلسه کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با حضور مسئولان آموزش‌وپرورش، تصمیمات مناسب اتخاذ خواهد شد.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: یکی دیگر از پیشنهادات این کمیسیون به تعویق انداختن زمان برگزاری آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۸ است چرا که اکثر دانشجویان درگیر کمک‌رسانی به مناطق سیل‌زده هستند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها