حاجی بابایی: نتیجه حرکت قدرتمندانه دولت جنگ نیست

کد خبر: 939439

وزیر اسبق آموزش و پرورش گفت: اگر این حرکت قدرتمند امروز دولت در مقابل آمریکا ادامه پیدا کند نتیجه آن جنگ نیست زیرا اگر احساس خطر کنیم جنگ پشت دیوارهای رژیم صهیونیستی خواهد بود.

حاجی بابایی: نتیجه حرکت قدرتمندانه دولت جنگ نیست

خبرگزاری مهر: حمیدرضا حاجی بابایی چهارشنبه شب در یادواره شهدای دانشجو معلم افزود: حدود ۴۰ هزار نفر معلم و دانش آموز شهید داریم که بسیاری از آنها شناخته شده هستند و اگر قرار باشد در آموزش و پرورش پاسخ مناسب برای شهدا داشته باشیم ایجاد دانشگاه فرهنگیان است برای شهدا و ادامه راه شهدا تشکیل دادیم.

وی ادامه داد: کسانی که پشت سر شهدا حرکت می‌کنند مانند شهدا مرد هستند به شرطی که راهشان تغییر نکند و امروز نیز زمان آزمایش است و همه باید آزمایش شوند و خداوند هم بدون آزمایش نمره نمی‌دهد و خداوند از هرکس امتحان بگیرد و نمره ۲۰ باشد آزمایش بعدی سختر است.

نماینده همدان در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: ملت بزرگ ایران نیز در حال آزمایش هستند که برخی مواقع این آزمایش توسط یک مدیر بی تدبیر و نا لایق است و گاهی نیز توسط آمریکا.

حاجی بابایی افزود: انسانی می‌تواند پرواز کند که در برابر او مقاومت باشد و اگر کسی سختی ندارد رشد نمی‌کند و زندگی می‌کند و شهدا رشد کردند و امروز هم جامعه در برابر آزمایشی بزرگ است.

وی تاکید کرد: قدرت‌های بزرگ اجازه رشد نمی‌دهند و امروز پایان درگیری از لحاظ زورآزمایی با آمریکا هستیم زیرا هرچه داشته به میدان آورده و ما نیز مقاومت می‌کنیم و به زودی آمریکا به این جمع بندی خواهد رسید که باید با ایران کنار بیاید.

وزیر اسبق آموزش و پرورش تصریح کرد: آمریکا و اروپا با هم قرارداد نانوشته دارند که او از برجام خارج شود اما اروپا با ایران صحبت کند که ایران در برجام بماند.

حاجی بابایی تاکید کرد: آنقدر تبلیغ کردند که ۸۰ درصد مردم اعلام کردند برجام امضا شود معیشت و زندگی درست می‌شود و رهبری نیز با مردم موافقت کردند اما به شرط اینکه تمامی تحریم‌ها برداشته شود و امروز می‌بینیم که چنین نشد و حتی سگ‌های زنده یاب هم به ایران ندادند.

وی تاکید کرد: رئیس جمهور امروز صحبت‌هایی کردند که یکسال دیر است و این گوشمالی را باید یکسال پیش می‌دادند و امروز با کمک‌های فراوان رئیس جمهور به آمریکا اخطار داد.

نماینده همدان در مجلس شورای اسلامی با بی‌ام اینکه آمریکا فقط از غنی سازی می ترسد یادآور شد: اگر این حرکت دولت ادامه پیدا کند نتیجه آن به طور حتم جنگ نیست زیرا امروز حزب الله لبنان، یمن و… هستند و اگر جمهوری اسلامی خطری احساس کند در پشت دیوارهای رژیم صهیونیستی جنگ می‌شود نه در مرزهای ایران یا داخل کشور.

حاجی بابایی تاکید کرد: نتیجه قدرتمندانه عمل کردن ما مذاکره با قدرت و عزت است.

وزیر اسبق آموزش و پرورش در بخش دیگری از سخنان خود یادآور شد: در گذشته سند تحول بنیادی نوشته شد که خیلی قرآنی نبود اما در زمان ما تحقیق و پژوهش شد و ۷۰ درصد این سند تغییر کرد.

وی تاکید کرد: تخلفات دولت زیاد است و نمی‌شود که هر روز وزیر استیضاح کرد بنابر این باید با صحبت و گفت و گو مباحث راه حل کنیم که در خصوص راه اندازی دانشگاه فرهنگیان این حرکت اتفاق افتاد.

وزیر سابق آموزش و پرورش تصریح کرد: آموزش و پرورش در حال حاضر دوست دارد مدارس را خصوصی کند و در مجلس نیز گروهی موافق هستند اما اجازه نمی‌دهیم که طی ۹ سال دیگر مدارس خصوصی شود که مردم بخواهند با کوپن بچه را به مدرسه بفرستند و با این کار در لایحه بودجه به شدت مخالفت شد.

حاجی بابایی یادآور شد: خیلی از همین مسئولین مدارس خصوصی دارند و به همین دلیل به دنبال کشاندن مدارس به بخش خصوصی هستند.

وی افزود: تا روزی که مسئولین و وزرا در بخش خصوصی کار می‌کنند هیچ کارخانه و بخش خصوصی راه نخواهد افتاد و اگر نگوییم خیانت است به طور حتم به نفع مردم نیست و در برخی از اتاق‌های کشتی انقلاب کسانی هستند که لیاقت مسئول شدن در جمهوری اسلامی را ندارند اما پول خرج می‌کنند و رأی میاورند و فرقی هم ندارد هم در اصلاح طلب و هم در اصولگرا هستند.

وزیر اسبق آموزش و پرورش یادآور شد: موضوع ما انقلابی و غیر انقلابی است و مجلس هم به طور کامل در رأس امور نیست و قدرت لازم را ندارد بنابر این باید در انتخابات به افرادیکه ثابت کردند توانمند هستند رأی داد.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها