الیاس حضرتی: اصلاح طلبان هرگز شورای نگهبان را تهدید نمی‌کنند

کد خبر: 948453

عضو فراکسیون امید مجلس با بیان اینکه اصلاح‌طلبان به دنبال گروکشی در انتخابات نیستند، گفت: برای معرفی کاندیدا فیلتر‌های خاصی داریم.

الیاس حضرتی: اصلاح طلبان هرگز شورای نگهبان را تهدید نمی‌کنند

نامه نیوز: الیاس حضرتی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی درباره اظهارات برخی اصلاح‌طلبان برای تحریم انتخابات پیش‌رو، گفت: اصلاح‌طلبان به دنبال گروکشی در انتخابات مجلس نیستند و حضور جدی در این عرصه سیاسی خواهند داشت.

وی با بیان اینکه شورای نگهبان و وزارت کشور نه‌تن‌ها برای اصلاح‌طلبان بلکه برای حضور تمام جناح‌های سیاسی در انتخابات پیش‌رو فرش قرمز پهن کنند، افزود: انتخابات برای هیچ فرد و جریانی نیست، اصلاح‌طلبان باید در انتخابات از چه فرد یا جناحی گروکشی کنند؟

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس درباره اینکه برخی اصلاح‌طلبان اعلام کرده‌اند قصد حضور در انتخابات پیش‌رو را ندارند، اظهار داشت: اصلاح‌طلبان اینگونه این موضوع را مطرح نکرده‌اند، بلکه آن‌ها می‌گویند اگر کاندید‌های آن‌ها در انتخابات پیش‌رو تائید صلاحیت نشوند دستشان خالی خواهد ماند.

عضو فراکسیون امید مجلس درباره اینکه گفته می‌شود، اصلاح‌طلبان نهاد‌های نظارتی همچون شورای نگهبان را تحت فشار گذاشته‌اند تا هر کاندیدای که آن‌ها معرفی کرده‌اند را تائید صلاحیت کنند، اضافه کرد: اصلاح‌طلبان شورای نگهبان و نهاد‌های نظارتی را هیچ‌گاه تهدید نمی‌کنند.

حضرتی در پاسخ به سوالی درباره اینکه اگر اصلاح‌طلبان افراد مشکل‌دار را به عنوان کاندیدا معرفی کنند و شورای نگهبان آن‌ها را تائید نکند، آیا اصلاح‌طلبان باردیگر جنجال به پا نمی‌کنند؟ گفت: اصلاح‌طلبان به قدر کافی افراد ریشه‌دار، مومن و معتقد به انقلاب اسلامی در جریان خود دارند و می‌توانند آن‌ها را معرفی کنند، البته ما در جریان خود فیلتر‌های خاصی داریم که بر اساس آن کاندید‌های خود را معرفی می‌کنیم.

وی با بیان اینکه اصلاح‌طلبان هرگز به دنبال تائید افراد فاسد و مشکل‌دار از سوی شورای نگهبان، نیستند، افزود: قطعاً اصلاح‌طلبان در انتخابات حضور خواهند داشت و کاندید‌های اصلی خود را به میدان رقابت خواهند آورد البته نهاد‌های نظارتی و اجرایی نیز باید طبق قانون انتخابات پیش‌رو برگزار کنند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها