تمهیدات ویژه دولت برای انتخابات ۹۸

کد خبر: 949734

معاون پارلمانی رئیس جمهور با اشاره به انتخابات در سال جاری گفت: دولت در موضوع انتخابات بی طرف است و تاکید رییس جمهور نیز این بوده ناظران و مجریان در انتخابات باید بی طرف باشند.

تمهیدات ویژه دولت برای انتخابات ۹۸

خبرگزاری تسنیم: حسینعلی امیری عصر امروز در بازدید از کارخانه کاشی فرزاد در شهرک صنعتی بیرجند اظهار داشت: یکی از تاکیدات رئیس جمهور در سال رونق تولید بر حل مشکلات واحدهای تولیدی است.

وی گفت: هشت خط واحد تولیدی کاشی فرزاد فعال است و این واحد تولیدی اقدام بزرگی در جهت ایجاد اشتعال مستقیم و غیرمستقیم کرده است و در منطقه خراسان جنوبی واحد تولیدی مانند کاشی فرزاد ارزشمند است.

معاون پارلمانی رئیس جمهور افزود: بخشی از تولیدات کارخانه کاشی فرزاد به کشورهای دیگر صادر می شود و برای کشور ارزآوری دارد هر چند مشکلاتی نیز مطرح شد که مربوط به برخی ادارات و وزارت خانه ها می شود و قول پیگیری این مشکلات را در وزارت خانه های مربوطه دادیم.

امیری تصریح کرد: حمایت از صنعتگران و کارآفرینان امروز به عنوان مجاهدان عرصه اقتصادی انجام داد و به آنها کمک کرد تا در شرایط تحریم های ظالمانه این واحدهای تولیدی سرپا بماند.

وی ادامه داد: علی رغم تنگناهای اقتصادی که آمریکا ایجاد کرده اما هر هفته شاهد افتتاح واحدهای بزرگ صنعتی در کشور هستیم و تا پایان سال نیز این افتتاح ها انجام می شود.

معاون پارلمانی رئیس جمهور خاطرنشان کرد: این موضوع نشان می دهد دولت در ارتباط شرایط تحریمی و از بین بردن آثار تحریم برنامه دارد و اینکه در این شرایط آمریکا آقای ظریف وزیر امور خارجه را که یکی از دیپلمات های برجسته است را تحریم می کنند نشان از این دارد نقشه های دشمنان نقش برآب شده است.

امیری اظهار کرد: اینگونه اقدامات دشمنان آخرین دست و پا زدن دشمن است و آقای ظریف صدای همه مردم ایران است اینکه دشمن نمی خواهد این صدا در جهان طنین انداز شود نشان از بیچارگی آنها دارد و با همکاری و همدلی در کشور و رهبری های مقام معظم رهبری مقاومت کنیم.

وی با اشاره به انتخابات در سال جاری گفت: دولت در موضوع انتخابات بی طرف است و تاکید رییس جمهور نیز این بوده ناظران و مجریان در انتخابات باید بی طرف باشند.

معاون پارلمانی رئیس جمهور افزود: در حال برگزاری تمهیدات ویژه برای انتخابات باشکوه و رقابتی در امسال هستیم و امیدواریم در اسفند ماه یکی از رویدادهای بزرگ سیاسی با انتخاب‌های اصلح باشد.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها