پشت پرده حاشیه‌سازی‌های اصلاح‌طلبان از زبان کوچکی‌نژاد

کد خبر: 950156

عضو شورای مرکزی فراکسیون ولایی گفت: اصلاح‌طلبان کارنامه خوبی در دولت‌های یازدهم و دوازدهم و در مجلس دهم نداشتند، لذا تلاش دارند تک ماده کنند و با حاشیه‌سازی ناکارآمدی خود را پنهان کنند.

پشت پرده حاشیه‌سازی‌های اصلاح‌طلبان از زبان کوچکی‌نژاد

خبرگزاری مهر: جبار کوچکی نژاد با بیان اینکه فراکسیون امید از فراکسیون‌های سیاسی مجلس شورای اسلامی است و اصلاح‌طلبان از طریق این فراکسیون در مجلس امور سیاسی را پیگیری می‌کنند، گفت: در مجلس دهم فراکسیون امید کارنامه موفقی نداشت.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی گفت: به دلیل همین ضعف، فراکسیون مستقلان که ما به آن‌ها وابستگان می‌گوییم از فراکسیون امید جدا شدند.

عضو شورای مرکزی فراکسیون نمایندگان ولایی گفت: فراکسیون امید باید پاسخگوی وعده‌های اصلاح طلبان و رئیس‌جمهور به مردم باشد. اصلاح‌طلبان کارنامه خوبی در دولت‌های یازدهم و دوازدهم و در مجلس دهم نداشتند، لذا تلاش دارند تک ماده کنند و با فرافکنی و حاشیه سازی ناکارآمدی خود را پنهان نمایند.

وی تأکید کرد: اصلاح طلبان و فراکسیون امید باید روش خود را برای جلب اعتماد و نظر مردم تغییر دهند. مردم امروز با مشکلات اقتصادی و معیشتی دست و پنجه نرم می‌کنند و منتظر ارائه طرح‌ها و لوایحی برای پرداخت عادلانه یارانه کالا‌های اساسی هستند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها