نماینده مجلس: نظام اسلامی با هیچ فسادی کنار نمی‌آید

کد خبر: 951117

عضو هیأت مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه برخورد با مفسدان یعنی جلوگیری از تضییع حق مردم، از رئیس قوه قضائیه به پاس برخورد با مفسدان اقتصادی قدردانی کرد.

نماینده مجلس:  نظام اسلامی با هیچ فسادی کنار نمی‌آید

خبرگزاری فارس: سید امیرحسین قاضی‌زاده نماینده مردم مشهد و عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی، گفت: در زمان امام علی(ع) بعضی از مجریان حکومت مفسد بودند و با شکایت مردمی، امیرالمؤمنین با آنها برخورد می‌کرد.

وی با یادآوری اینکه در زمان امام علی(ع) فساد سیستمی نبود، اظهار داشت: در آن دوران سیستم با فساد کنار نمی‌آمد و با آن برخورد می‌ کرد.

عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: اینکه ما انتظار داشته باشیم تمام مقامات کشور،‌ سالم و درست باشند غیرواقعی است، زیرا به هر حال در تمامی دوره‌های تاریخی بخشی از مقامات به فساد آغشته شده‌اند؛ مهم این است سیستم فساد را در عالی‌ترین رتبه و درجات تحمل نکرده و با آن برخورد کند.

قاضی‌زاده با تأکید بر اینکه در جمهوری اسلامی ایران، نظام اسلامی به هیچ عنوان با فساد در عالی‌ترین درجات کنار نیامده و نخواهد آمد، تصریح کرد: در نظام اسلامی با فساد مسئولان و نزدیکان آنها برخورد می‌شود.

وی با تقدیر از رئیس قوه قضائیه برای برخورد قاطع با مفسدان اقتصادی گفت: انتظار عمومی این است که اگر کسی دارای مسئولیت و ارتباطات گسترده بود، حاشیه امنی نداشته باشد و با فساد وی برخورد شود؛ برخورد با مفسدان نشانه اقتدار است و نهایتاً از تضییع حق عمومی جلوگیری می‌کند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها