واکنش یک نماینده به اصرار دولت بر تصویب FATF

کد خبر: 959368

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس گفت: اصرار دولت بر تصویب FATF به معنای عقب‌نشینی و میدان دادن به دشمن است در حالی که ما در اوج قدرتیم و نباید در مقابل دشمنان کوتاه بیاییم.

واکنش یک نماینده به اصرار دولت بر تصویب FATF

خبرگزاری مهر: حجت الاسلام احمد سالک با انتقاد از اصرار دولت بر تصویب لوایح FATF، اظهارداشت: اصرار دولتمردان برای تصویب FATF جای تعجب دارد چرا که مومن از یک سوراخ، دو بار گزیده نمی‌شود.

وی ادامه داد: دولت مدام بر تصویب برجام تاکید می‌کرد، اما امروز می‌بینیم که با وجود برجام هم دشمنان دست از تحریم ایران برنداشته‌اند و روز به روز تحریم‌های ظالمانه علیه ایران را تشدید می‌کنند.

سالک با اشاره به اظهارات اخیر سخنگوی دولت مبنی بر اینکه وقتی وارد فهرست سیاه FATF شویم بانک‌های ایرانی نمی‌توانند در خارج از کشور فعالیت کنند، تصریح کرد: بنده از آقای ربیعی در عجبم که چرا در دل ملت اینچنین خوف و هراس ایجاد می‌کند!

نماینده مردم اصفهان با تاکید بر اینکه تصویب FATF به معنای عقب‌نشینی و میدان دادن به دشمن است، اظهار داشت: ایران ۴۰ سال است که در تحریم است، اما با وجود این تحریم‌ها در بسیاری از عرصه‌ها به خودکفایی رسیده است و اصرار دولتمردان بر تصویب لوایح FATF صرفا به این دلیل است که آنان در این باره به طرف مقابل تعهد داده‌اند.

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس با بیان اینکه دولتمردان هر کاری می‌کنند تا لوایح FATF تصویب شود، ادامه داد: حربه دولت برای رسیدن به خواسته خود در این زمینه ایجاد خوف در دل مردم است و از سوی دیگر آنان به منتقدان خود در این زمینه توهین می‌کنند و آنان را با ادبیاتی، چون نفهم و بی سواد مورد خطاب قرار می‌دهند که رویه درستی نیست.

سالک با اشاره به اینکه اصرار دولتمردان بر تصویب FATF صرفاً عقب‌نشینی است و ما نباید در مقابل دشمنان نظام کوتاه بیاییم، گفت: ایران در اوج اقتدار و عزت است و آمریکا، رژیم صهیونیستی و عربستان سعودی در حضیض ذلت و التماس قرار دارند و در شرایطی که کشور ما در اوج قدرت قرار دارد، نباید به دشمنان میدان دهیم.

وی با تاکید بر اینکه ما باید رویه را به گونه‌ای پیش بریم که طرف مقابل تسلیم اندیشه‌های بلند انقلاب اسلامی شود، خاطرنشان کرد: البته ذکر این نکته حائز اهمیت است که ما به دنبال قطع ارتباط با کشور‌های دنیا نیستیم و کسانی که می‌گویند عدم تصویب FATF به معنای قطع ارتباط با دنیا است، حرف بی خودی می‌زنند و تصویب این لوایح هیچ ربطی به این مسئله ندارد.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها