چمران: شورای ائتلاف، مدل تکامل یافته‌ جمنا است

کد خبر: 961686

عضو شورای ائتلاف اصولگرایان گفت: ضمن اشاره به تکامل یافتگی شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب از ادامه‌ی فعالیت جمنا خبر داد.

چمران: شورای ائتلاف، مدل تکامل یافته‌ جمنا است

خبرگزاری دانشجو: مهدی چمران در خصوص نسبت جمنا با شورای ائتلاف اصولگرایان گفت: شورای ائتلاف حالتی فراتر و گسترده‌تر از جمنا دارد؛ بنابراین همان جمنا است، ولی با دعوت از گروه‌ها و اقشار مردمی سعی کرده مفصل‌تر باشد.

عضو سابق شورای شهر تهران با اشاره به اینکه شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب، جمعی است که جنبه حزبی آن کمتر و جنبه ائتلافی آن بیشتر مطرح است، تصریح کرد: قرار است همه اقشار مردم در شورا نماینده داشته باشند، بنابراین استمرار و تکمیل شده‌ی جمنا محسوب می‌شود؛ البته کارکردش در حال حاضر برای انتخابات است و برای بعد از آن باید تصمیم گیری شود، زیرا عده‌ای معتقدند باید استمرار داشته باشد و استمرارش بستگی به نوع عملکردش دارد.

این فعال سیاسی در خصوص روند فعالیت جمنا باتوجه به شباهتش به شورای ائتلاف گفت: جمنا ایده‌ای بود که قرار بود استمرار داشته باشد و در حال حاضر هم استمرار دارد؛ پس چرا باید جمع شود در حالی که کارش را انجام می‌دهد.

چمران در این باره افزود: بدنه شورای ائتلاف را در حال حاضر احزاب شکل می‌دهند و یکی از این گروه‌های حزبی، جبهه مردمی است در نتیجه جمنا هم در کنار سایر گروه‌ها در شورای ائتلاف حضور دارد با این تفاوت که خودش مجموعه‌ای از احزاب است و شورای ائتلاف نیز گروهی دیگر از احزاب و گروه‌های مردمی مانند خیرین، گروه‌های مردم نهاد و مساجد را برای حضور در مجامع شهری و استانی دعوت کرده پس مدل تکامل یافته‌ی جمنا محسوب می‌شود.

وی در پایان با اشاره به نارضایتی مردم از وضع موجود خاطر نشان کرد: این نارضایتی خودش را در نقاط مختلف بروز می‌دهد و یکی از آن نقاط انتخابات است؛ حالا هر چقدر هم که وعده حقوق و سبد کالا بدهند مخاطب متوجه می‌شود.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها