چرا قالیباف باید در مجلس حضور داشته باشد؟ / ۵ گزاره پیرامون چرایی حضور در انتخابات

کد خبر: 966077

این دولت در اداره کشور رویکردی غرب محور دارد و با بن بست رسیدن آن از اداره کشور عاجز شده است. راه اصلاح دولت، مجلس توانمند و ایده پرداز است که با نظارت جدی و ارائه راهکار، دولت را مجبور به کار و فعالیت نماید.

چرا قالیباف باید در مجلس حضور داشته باشد؟ / ۵ گزاره پیرامون چرایی حضور در انتخابات

۱-شرایط کشور نیازمند مجلسی است که علاوه بر نیروی جوانی با ایده‌های نو از افرادی با تجربه بالای اجرایی تشکیل شود تا در تصمیم گیری درباره مسایلی مثل بنزین بهترین تصمیم‌ها اتخاذ شود.

۲- نیاز به رویکرد تحولی در ریل گذاری اداره کشور؛ آقای هاشمی کشور را به سمت سیاست‌های تعدیلی بر مبنای سیاست‌های بانک جهانی برد در حالی که شرایط ایران به گونه‌ای است که باید سیاست‌های مبتنی بر فرهنگ اسلامی ایرانی تدوین شود تا بتواند از این شرایط عبور کنند. از این نظر نیاز به ریل گذاری جدید برای اداره کشور وجود دارد. رهبری راه نجات کشور را الگوی مدیریت جهادی می‌دانند که مصداق بازر آن قالیباف است.

۳- در ۴۰ سالگی انقلاب و گام دوم انقلاب نیازمند مجلس نو با رویکرد‌های نو و چهره‌های نو هستیم. حضور جوانان در مجلس نوید بخش تحقق این رویکرد است چرا که دایره بسته مدیران اجرایی را فقط با رای مردم می‌توان جابجا کرد و پرچمدار جوانان در این انتخابات قالیباف است که ایده مجلس نو را طراحی کرده و به پیش برده است. قطعا با حضور او در مجلس قدرت این گفتمان بیشتر می‌شود

۴- این دولت در اداره کشور رویکردی غرب محور دارد و با بن بست رسیدن آن از اداره کشور عاجز شده است. راه اصلاح دولت، مجلس توانمند و ایده پرداز است که با نظارت جدی و ارائه راهکار، دولت را مجبور به کار و فعالیت نماید. در حال حاضر اختلاف‌های سیاسی، کشور را به بن بست تصمیم گیری سوق داده است. بر همین اساس ا نیازمند افرادی در مجلس هستیم که بتوانند با راهکاری جدید کشور را به سمت رونق اقتصادی و استفاده از توان داخلی سوق دهد.

۵- مردم و جامعه نیازمند رویکرد‌های نوین و فضای تازه در کشور هستند تا به انقلاب امیدوارتر شوند. حضور آقای رییسی در قوه قضاییه نشان داده این امر تا چه حد می‌تواند در نگاه مردم به نظام تغییر ایجاد کند. حضور قالیباف با سابقه اجرایی قابل قبول و همچنین رویکرد‌ها و ایده‌های او امید بخش تغییر در یک قوه دیگر است و این باعث افزایش امید جامعه خواهد شد.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها