روح الامینی: مجلس دهم شریک وضعیت اقتصادی فعلی است

کد خبر: 968537

رئیس خانه احزاب کشور، مجلس را شریک وضعیت اقتصادی و معیشتی فعلی دانست و گفت: مجلس دهم با انتخاب وزرای سوال برانگیز و ناکارآمد و عدم نظارت، این شرایط را آفرید چراکه با دولت رودربایستی دارد.

روح الامینی: مجلس دهم شریک وضعیت اقتصادی فعلی است

خبرگزاری تسنیم: محسن روح الامینی در نشست خبری با رسانه‌ها، با بیان اینکه بیش از یکسال است در قالب سازوکار شورای ائتلاف نیروهای انقلاب برای وحدت حداکثری تلاش می‌کنیم اظهار داشت: به عنوان جبهه ایستادگی ما هم در قالب این شورا هماهنگ حرکت کرده و لیست جداگانه نخواهیم داشت.

وی با اشاره به اینکه شایسته سالاری و نظرات مردمی ملاک درج افراد در لیست اولیه شورا و ارسال به نظرسنجی‌هاست افزود: تلاش ما مشارکت حداکثری مردم و انتخاب اصلح است.

رئیس خانه احزاب کشور، برخی مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم را مورد اشاره قرار داد و گفت: بهبود وضعیت کشور راه حلی جز انتخابات برای تغییر ندارد.

دبیرکل جبهه ایستادگی، مشارکت در انتخابات پیش‌رو را بیش از 60 درصد دانست و با بیان اینکه شاید در شهرهای بزرگ، قدری کاهش داشته باشیم، ابراز داشت: 50 روز مانده به انتخابات بر اساس اخبار رسیده به شورای ائتلاف نیروهای انقلاب، در 202 حوزه انتخابیه کشور، رقابت‌های جدی وجود دارد.

روح الامینی، مجلس را شریک وضعیت اقتصادی و معیشتی فعلی دانست و خاطرنشان کرد: مجلس دهم با انتخاب وزرای سوال برانگیز و ناکارآمد و عدم نظارت، این شرایط را آفرید چراکه با دولت رودربایستی دارد.

وی با تاکید بر اینکه در رقابت‌های انتخاباتی نباید سیاه نمایی شود و کاندیداها باید به اثبات خود بپردازند، افزود: برخی از جریانات سیاسی چون دستشان خالی است و کارنامه ندارند، به جاده فرعی و حواشی می‌زدند و اصول را به فروع تبدیل می‌کنند.

رئیس خانه احزاب کشور، سازوکارهای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب را تلاشی برای همدلی و هم افزایی فعالان انقلابی دانست و گفت: با جمع بندی همه تجارب و رفع نواقص گذشته سازوکار جدید شکل گرفت.

وی با اشاره به ویژگی‌های شورای ائتلاف نیروهای انقلاب، خاطرنشان کرد: جوان‌گرایی و پوست اندازی از جمله ویژگی مهم است چراکه می‌خواهیم می‌خواهیم مجلس تراز بالاتری را داشته و چهره‌های جدید و کارآمد را در حوزه‌های انتخابیه مورد حمایت قرار دهیم.

دبیرکل جبهه ایستادگی، انتخاب افراد از پایین به بالا را مورد اشاره قرار داد و گفت: قبلا معتمدین تصمیم می‌گرفتند و بقیه تبعیت می‌کردند اما در روش جدید، در مجامع چند صد نفره از محلات و احزاب رای داده و افراد به لیست نهایی راه می‌دهند.

وی عدم تعطیلی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب بعد از انتخابات و جدی‌تر شدن مطالبه گری را مورد اشاره قرار داد و افزود: بعد از انتخابات بازخواست و پیگیری کمتری می‌شد اما شورا ادامه خواهد داشت و وعده‌های انتخاباتی کاندیداها مطالبه شده و پیگیری خواهد شد.

روح‌الامینی با تاکید بر نقش تقریب احزاب برای هم افزایی اهداف مشترک و جلب مشارکت بالا از طریق شورا، تصریح کرد: باید از ظرفیت‌های قانونی برای توسعه استفاده کرد.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها