لاریجانی: همه اعضای پنتاگون تروریست محسوب می‌شوند

کد خبر: 969690

رئیس مجلس گفت: از امروز تمامی اعضای پنتاگون، شرکت‌ها، موسسات و سازمان‌های وابسته به آن و فرماندهان و عاملان شهادت سردار سلیمانی نیرو‌های تروریستی محسوب می‌شوند.

لاریجانی: همه اعضای پنتاگون تروریست محسوب می‌شوند

خبرگزاری فارس: علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (سه شنبه ۱۷ دی) مجلس شورای اسلامی با اشاره به طرح سه فوریتی مجلس برای اقدام متقابل علیه آمریکا گفت: در این طرح ۲ مساله مورد توجه قرار گرفته است؛ در قانون قبلی که مجلس شورای اسلامی به دنبال معرفی کردن سپاه پاسداران به عنوان سازمان تروریستی به تصویب رساند فرماندهی مرکزی آمریکا (سنت‌کام) و نیرو‌ها و سازمان‌های تحت اختیار این فرماندهی به عنوان تروریست اعلام شدند.

وی افزود: امروز و با این اقدام وقیحانه آمریکایی‌ها که ترامپ نیز علنا مسوولیت آن را بر عهده گرفت و پنتاگون نیز مجری آن بود، در این طرح تمامی اعضای پنتاگون، شرکت ها، موسسات و سازمان‌های وابسته به آن و فرماندهان و عاملان شهادت سردار سپهبد قاسم سلیمانی نیرو‌های تروریستی محسوب می‌شوند.

رئیس مجلس تصریح کرد: آمریکایی‌ها به خیال خود فکر می‌کردند که با شهادت حاج قاسم که یکی از عناصر مقاومت بود جریان مقاومت تضعیف می‌شود، اما امروز جبهه مقاومت و همه ملت‌های منطقه تقویت شده و از این جبهه حمایت می‌کنند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها