بهرام قاسمی: طرح مذاکرات مجدد، توجیهی برای بدعهدی های اروپا است

کد خبر: 971772

سفیر ایران در پاریس طرح مذاکرات مجدد درباره برنامه هسته ای را اقدامی بهانه جویانه برای توجیه ناتوانی و بدعهدی طرف های اروپایی خواند.

بهرام قاسمی: طرح مذاکرات مجدد، توجیهی برای بدعهدی های اروپا است

خبرگزاری فارس: «بهرام قاسمی» سفیر جمهوری اسلامی ایران در پاریس در صفحه توئیتر سفارت ایران در فرانسه در واکنش به بدعهدی های اروپایی ها در اجرای تعهدات برجامی و فعال کردن مکانیسم حل و فصل اختلافات در برجام و طرح موضوع «توافقی جدید» که از سوی بوریس جانسون مطرح شده، نوشت: «هیچ خردورز سیاسی آشنا به مباحث برجام تردیدی ندارد که این تفاهم تنها و یگانه راه حل ممکن تلقی می شود. طرح مذاکرات مجدد به هر دلیل صرفا اقدامی بهانه جویانه برای توجیه ناتوانی و بدعهدی طرف های اروپایی است.»

بهرام قاسمی: طرح مذاکرات مجدد، توجیهی برای بدعهدی های اروپا است

به گزارش فارس، «بوریس جانسون» نخست وزیر انگلیس در گفتگویی از «جایگزینی توافق هسته‌ای فروپاشیده» با یک توافق جدید حمایت کرد و گفت جایگزینی این توافق با «توافق ترامپ» می‌تواند یک پیشرفت رو به جلو باشد.

این پیشنهاد جانسون با استقبال «دونالد ترامپ» مواجه شد و رئیس جمهور آمریکا سه‌شنبه شب در پیامی توئیتری نوشت: «بوریس جانسون نخست‌وزیر انگلیس گفته است "باید توافق ایران را با توافق ترامپ جایگزین کنیم". من موافقم!»

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها