گزینه پیشنهادی وزارت جهاد کی معرفی می‌شود؟

کد خبر: 973815

معاون پارلمانی رئیس‌جمهور گفت: گزینه‌های وزارت جهاد کشاورزی در حال بررسی است و ما هنوز در موعد قانونی برای معرفی گزینه پیشنهاد وزارت جهاد کشاورزی قرار داریم و در موعد مقرر قانونی گزینه نهایی را به مجلس معرفی خواهیم کرد.

گزینه پیشنهادی وزارت جهاد کی معرفی می‌شود؟

خبرگزاری تسنیم: حسنیعلی امیری معاون پارلمانی رئیس‌جمهور در حاشیه مراسم ترحیم همشیره مصطفی کواکبیان نماینده مردم تهران در مجلس که عصر امروز(سه‌شنبه، 8 بهمن) در مسجد نور تهران برگزار شد، در پاسخ به سؤال خبرنگار تسنیم درباره زمان دقیق معرفی گزینه پیشنهادی دولت برای تصدی وزارت جهاد کشاورزی به مجلس، گفت: آقای رئیس‌جمهور در حال بررسی گزینه‌ها هستند، افراد مختلفی نیز برای این امر مطرح‌اند.

وی افزود: آقای رئیس‌جمهور می‌خواهد بهترین گزینه را برای وزارت جهاد کشاورزی به مجلس معرفی کند، با توجه به اینکه امنیت غذایی کشور عمدتا با این وزارتخانه و موضوع تنظیم بازار نیز نقش این وزارتحانه حائز اهمیت است، بنابراین آقای رئیس‌جمهور قصد دارد بهترین گزینه برای این وزارتخانه انتخاب و به مجلس معرفی شود.

معاون پارلمانی رئیس‌جمهور در پایان خاطرنشان کرد: گزینه‌های وزارت جهاد کشاورزی در حال بررسی است و ما هنوز در موعد قانونی برای معرفی گزینه پیشنهاد وزارت جهاد کشاورزی قرار داریم و در موعد مقرر قانونی گزینه نهایی را به مجلس معرفی خواهیم کرد.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها