لیست انتخاباتی جبهه پیشرفت رفاه و عدالت در تهران نهایی شد

کد خبر: 975872

قائم‌مقام ستاد انتخابات جبهه پیشرفت رفاه و عدالت در تهران از به اجماع رسیدن بر سر لیست واحد این جبهه در تهران خبر داد.

لیست انتخاباتی جبهه پیشرفت رفاه و عدالت در تهران نهایی شد

محمد جواد محمدی نوری قائم مقام ستاد انتخابات جبهه پیشرفت رفاه و عدالت در تهران، با اشاره به بررسی حضوری و مذاکره در غالب نشست هم اندیشی با ۱۰۰ نفر از کاندیداهای شهر تهران از به اجماع رسیدن لیست واحد جبهه پیشرفت رفاه و عدالت در تهران خبر داد.

وی افزود: انگیزه جدی جبهه پیشرفت دربحث‌ دادن لیست انتخاباتی در حقیقت تبعیت از فرمان رهبری مبنی بر تلاش برای مشارکت حداکثری در انتخابات مجلس یازدهم بود و بر این باور شاید در یک اقدامی نو تمامی کاندیداها این فرصت را داشتن در جلسه حضوری به تشریح سوابق خود و ایده هایشان بپردازند.

محمدی نوری گفت: در لیست جبهه پیشرفت نیز همانطوریکه از قبل معیارهایی تدوین شد تقریبا از تمامی نسل‌ها چه جوانان و شخصیت‌ها و بانوان حضور جدی دارند و آنچه برایمان مهم است رقابتی سالم در فضای انتخابات مورد نظرمان بود.

قائم مقام ستاد انتخابات جبهه پشرفت رفاه و عدالت با اشاره به انتخاب برخی گزینه ها از منظر پیام گام دوم انقلاب یادآورشد: لیست جبهه پیشرفت با شاخصه پاکدستی کارمدی روحیه مردمی و انقلابی و تخصص مدار و جوانی در سایه اعتقاد و التزام به انقلاب و اسلام برای تشکیل پارلمانی قوی توام با توانایی و دانایی تنظیم شده است.

وی نام لیست جبهه در انتخابات مجلس یازدهم لیست «مجلس مردم» است، گفت: تقریبا در تمامی استانها نیز یا به صورت مشترک با برخی جریانات همسو و یا کاملا مستقل تحت عنوان لیست «مجلس مردم» جبهه پیشرفت لیست افراد لایق و کارآمد جبهه را معرفی خواهیم کرد.

محمدی نوری گفت: در تمامی دیدارها با یکصد داوطلب حوزه تهران و نامزدهای اثر گذار در برخی شهرها آقایان شهاب الدین صدر به عنوان رئیس عالی جبهه به همراه مهندس حسن بیادی رئیس ستاد انتخابات جبهه در تهران و علیمردانی دبیر ستاد و آقای کیهانیان معاون امور استانهای جبهه نیز حضوری جدی داشتند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها