انتخاب مردم با انتخاب مردم جابجا می‌شود نه با استعفا و برکناری

کد خبر: 976394

رئیس خانه احزاب ایران گفت: این دولت تا پایانش باید ادامه داشته باشد و انتخاب مردم با انتخاب مردم جابجا می‌شود و استعفا و برکناری راه‌حل نیست.

انتخاب مردم با انتخاب مردم جابجا می‌شود نه با استعفا و برکناری

خبرگزاری فارس: عبدالحسین روح الامینی رئیس خانه احزاب ایران شامگاه امروز دوشنبه در جمع نمازگزاران مسجد لرزاده تهران با بیان اینکه سالهاست استقلال آزادی و جمهوری اسلامی ما را نمی‌خواهند و پنجه در پنجه ما گذاشته اند ولی موفق نشده اند اظهار داشت: اگر از سردار سلیمانی وحشت داشتند اکنون از حضور روح شهید سلیمانی بیشتر ترس دارند و اکنون وی برای استکبار خطرناک‌تر است.

وی با بیان اینکه وعده انتقام سخت شروعش با عین الاسد بود گفت: هر ضربه ای به شجره انقلاب اسلامی بخورد این ریشه پابرجاست و الان مانده‌اند که با یمن عراق سوریه لبنان فلسطین و افغانستان چه کنند؟

رئیس خانه احزاب ایران تصریح کرد: مکتب و خط سلیمانی که توسط رهبر انقلاب در نماز جمعه چند هفته پیش بیان شد جای خود را باز می‌کند و شهید سلیمانی یکی از شاگردان مکتب روح خداست و این تکثیر پیدا خواهد کرد.

روح الامینی ضمن اشاره به اینکه روزگاری ما با امکانات ۳۳ سال پیش از اروند عبور کردیم و عملیات والفجر ۸ را رقم زدیم خاطرنشان کرد: داروسازی کشور الان در منطقه سرآمد است و در حوزه داروسازی مقام پنجم را در دنیا داریم و ده ها دانشمند و هزاران مخصص در این حوزه تربیت کرده‌ایم.

رئیس خانه احزاب ایران با طرح این سوال که چرا در عرصه اقتصاد و مسائل اجتماعی آن طور که باید پیشرفت نداشته ایم؟ گفت: دلیلش این است که مکتب انقلاب و خط امام در جاهایی چون مسائل نظامی و امنیتی ورود پیدا کرده ولی در حوزه‌هایی مثل اقتصاد و مسائل اجتماعی شاهد تشتت تفکری لیبرال مسلک هستیم که از آرمانهای انقلاب فاصله دارد.

وی افزود: باید در گام دوم انقلاب بازگشت به مبانی انقلاب داشته باشیم و جاهایی که از این مسیر نورانی انقلاب امام فاصله گرفتیم باید به انقلاب برگردیم و پوست اندازی کنیم.

روح الامینی با تاکید بر این که اگر مولفه های مکتب شهید سلیمانی وارد اقتصاد و اجتماع شود بسیاری از مشکلات را خواهیم داشت و مشکلات ما در جاهایی است که از فرامین رهبری فاصله گرفته‌ایم گفت: مکتب شهید سلیمانی و ابومهدی المهندس مواضع انسانیت در برابر توحش مدرن است و باید این مسیر را بازخوانی کنیم و آن را ادامه دهیم.

رئیس خانه احزاب ایران ضمن تاکید بر اینکه حضور در صحنه و همت و غیرت انقلابی که در مکتب سلیمانی هست را باید ادامه داد، تصریح کرد: ما مجلس انقلابی و ضد آمریکایی می خواهیم تا کمر همت ببندد و اقتصاد مقاومتی را اجرا کند و مشکلات مردم را با راه حل هایی که بعضاً پیچیده هم نیستند حل کند و مدیریت کشور اصلاح شود.

وی ضمن اشاره به اینکه این دولت تا پایانش باید ادامه داشته باشد و انتخاب مردم با انتخاب مردم جابجا می‌شود و استعفا و برکناری راه‌حل نیست، اظهار داشت: در ریل قانونگذاری و اصلاح مدیریت کشور مجلس می‌تواند در راس امور باشد.

روح الامینی با بیان اینکه مسئولیت مجلس فعلی را چه کسانی که آن را در گوشه‌ای تکرار کردند و چه کسانی که خیلی هایشان رد صلاحیت شدند بر عهده نمی گیرند تصریح کرد: انشالله انقلابی ها بیایند و با یک غیرت انقلابی این ورق برگردد و میوه شجره طیبه انقلاب در عرصه سیاسی اجتماعی و اقتصادی به بار بنشیند و به جای دریوزگی مقابل بیگانگان برای فروش نفت خام و خیلی چیزهای دیگر آنچنان روی پای خودمان باشیم که آنها دست از این خباثت های شان بردارند.

وی با بیان اینکه بازار منطقه حق مسلم ملت است گفت: عده‌ای به دنبال استحاله آرام انقلاب در حوزه اداری کشور بوده‌اند.

رئیس خانه احزاب ایران با بیان اینکه نماینده مجلسی که پُز، تبختر و جایگاه خود را از مجلس بگیرد به درد نمی خورد، تصریح کرد: نماینده باید از لحاظ علمی و جایگاه به گونه ای باشد که مردم و مجلس نیاز داشته باشند نه اینکه او نیازمند نمایندگی مجلس باشد.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها