کوچکی‌نژاد: دولت به واحدهای تولیدی و کارخانه‌ها «یارانه کرونا» پرداخت کند

کد خبر: 980062

عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال 99 مجلس با اشاره به شیوع ویروس کرونا در کشور و آسیب به واحدهای تولیدی و کارخانجات گفت: دولت می‌تواند براساس ماده 8 قانون هدفمندی یارانه‌ها و از محل تبصره 14 به این واحدها «یارانه کرونا» پرداخت کند.

کوچکی‌نژاد: دولت به واحدهای تولیدی و کارخانه‌ها «یارانه کرونا» پرداخت کند

خبرگزاری فارس: جبار کوچکی‌نژاد عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال 99 مجلس شورای اسلامی، درباره تأثیر شیوع ویروس کرونا در واحدهای تولیدی، کارگاه‌ها و کارخانجات گفت:‌ در جلسه امروز کمیسیون پیشنهاد پرداخت یارانه به استان‌های درگیر با ویروس کرونا مطرح شد.

وی افزود: دولت می‌تواند از محل تبصره 14 و همچنین ماده 8 قانون هدفمندی یارانه‌ها کمک‌های بلاعوض به بخش تولید ارائه کند.

عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال 99 مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: با توجه به اینکه بخش تولید کشور از شیوع ویروس کرونا آسیب‌های زیادی دیده و تعداد زیادی از شرکت‌ها به ویژه در استان‌های قم و گیلان تعطیل شده‌اند لذا در جلسه امروز کمیسیون تلفیق پیشنهاد دادیم تا دولت یارانه حمایتی کرونا به واحدهای تولیدی بپردازد.

کوچکی‌نژاد گفت: دولت می‌تواند با ارائه وام‌های بلاعوض به واحدهای تولیدی منجر به پرداخت حقوق کارمندان و کارگران صنایع شود.

وی افزود: دولت در ماده 8 قانون هدفمندی یارانه و از محل تبصره 14 امکان آن را دارد تا بتواند 15 هزار میلیارد تومان را برای حمایت از افراد نیازمند غیر کمیته امداد و بهزیستی و به منظور حمایت از تولید تخصیص دهد.

عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال 99 مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: در ماه پایانی سال و ابتدای سال آینده بسیاری از واحدهای تولیدی با مشکل عدم پرداخت حقوق کارکنان و کارمندان‌شان مواجه هستند که از شیوع ویروس کرونا متضرر شده‌اند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها