جزئیات نحوه برگزاری جلسات علنی مجلس به صورت دیجیتالی

کد خبر: 982512

سخنگوی هیأت رئیسه مجلس گفت: تمهیدات لازم برای برگزاری جلسات علنی مجلس به صورت دیجیتالی و دو جانبه اندیشیده شده و اقدامات نرم افزاری و سخت‌افزاری برای این کار انجام شده است.

جزئیات نحوه برگزاری جلسات علنی مجلس به صورت دیجیتالی

خبرگزاری فارس: اسدالله عباسی نماینده مردم رودسر در مجلس شورای اسلامی، گفت:‌تمهیدات لازم برای جلسات علنی مجلس به صورت دیجیتالی و دو جانبه اندیشیده شده و اقدامات لازم در این زمینه صورت پذیرفته است.

وی افزود: بخش فناوری اطلاعات مجلس با همکاری وزارت ارتباطات زمینه‌های نرم افزاری و سخت افزاری این موضوع را فراهم کرده‌اند و مجلس آمادگی دارد تا در صورت رفع نشدن مشکلات موجود در ارتباط با بیماری کرونا جلسات خود را به صورت دیجیتالی برگزار کند.

سخنگوی هیأت رئیسه مجلس اظهار داشت: در همین رابطه سیم کارتی در اختیار هر یک از نمایندگان قرار می‌گیرد تا از طریق آن بتوانند در جلسه علنی مجلس که به صورت دیجیتالی برگزار می‌شود شرکت کنند و تاکنون این امکان در اختیار 230 نفر از نمایندگان قرار گرفته و ظرف یکی دو روز آینده در اختیار سایر نمایندگان قرار خواهد گرفت.

عباسی خاطرنشان کرد: روند کار به این شکل است که هر یک از نمایندگان در تبلت یا سیستم خود تمام اعضای هیأت رئیسه و نماینده‌ای که سخنرانی می‌کند مشاهده می‌کنند و پیش‌بینی‌های لازم در مورد ارائه درخواست برای صحبت در مورد پیشنهادات‌شان و یا تذکر و اخطار در این نرم افزار پیش بینی شده و نمایندگان می‌توانند همانند جلسات علنی که در صحن برگزار می‌شود تذکرات و پیشنهادات خود را بدهند.

وی در پایان گفت: البته جلسات علنی مجلس به صورت دیجیتالی تا قبل از شروع سال جدید برگزار نخواهد شد و برگزاری جلسات به بعد از نوروز موکول شده و ما پیش از آغاز سال جدید و هفته جاری جلسه‌ای نخواهیم داشت.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها