بازدید روحانی از نمایشگاه دستاورد‌های داخلی مقابله با بیماری کرونا

کد خبر: 985649

رئیس جمهور روز یکشنبه در حاشیه جلسه هیات دولت، از نمایشگاه دستاورد‌ها و توانمندی‌های وزارتخانه‌های صنعت، معدن و تجارت و دفاع و پشتیبانی و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در حوزه مقابله و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا بازدید کرد.

بازدید روحانی از نمایشگاه دستاورد‌های داخلی مقابله با بیماری کرونا

خبرگزاری میزان: حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی در بازدید از نمایشگاه دستاورد‌های داخلی مقابله با بیماری کرونا،با گزارش وزرای صمت و دفاع و معاون علمی و فناوری و مسئولان تعدادی از شرکت‌های دانش بنیان حاضر در محل نمایشگاه، در جریان جدیدترین دستاورد‌ها و اقدامات انجام شده برای پیشگیری و مقابله با بیماری کرونا قرار گرفت.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دولت، در این نمایشگاه بخشی از محصولات و تجهیزات "ایران ساخت" در حوزه مقابله با ویروس کرونا به نمایش گذاشته شده است، از جمله دستگاه ونتیلاتور که به عنوان مهم‌ترین وسیله در اتاق‌های آی سی یو برای بیماران ریوی و کرونایی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

دستگاه‌های اکسیژن ساز، دستگاه سازنده کاغذ ماسک نانو، مواد شوینده و ضدعفونی کننده، کیت‌های تشخیص کرونا، دوربین اسکنر حرارتی، دستگاه مانیتور علائم حیاتی و، لباس محافظ بیمارستانی از دیگر محصولات و دستاورد‌های "ایران ساخت" بودند که در این نمایشگاه در معرض نمایش قرار داده شده بودند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها