قاضی‌زاده هاشمی: کرونا وحشی‌گری غرب را ثابت کرد

کد خبر: 986646

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: غربی‌ها همیشه تلاش می‌کردند خوی وحشی‌گری ناشی از جهان‌بینی اومانیستی را روتوش کنند، اما در بحران کرونا، واقعیت این تفکر روشن شد.

قاضی‌زاده هاشمی: کرونا وحشی‌گری غرب را ثابت کرد

خبرگزاری مهر: سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی در خصوص فرمایشات مقام معظم رهبری پیرامون خوی وحشی‌گری در غرب اظهار داشت: جهان‌بینی و فلسفه غرب مبتنی بر خودخواهی است. فرد تربیت شده در جهان غرب، خود را حقِ مطلق می‌داند و معتقد است هر چیزی که منافع من را تأمین کند، درست و هر چه در راستای منافع من نباشد، غلط است؛ به دلیل این اندیشه است که آمریکایی‌ها محموله ماسک و کیت‌های تشخیص کرونا را از فرانسه و آلمان می‌دزدند و در بین ایالات‌های آمریکا نیز چنین دزدی‌هایی وجود دارد.

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: همین تفکر فردگرایی موجب شده که مردم مغازه‌ها را غارت می‌کنند، زیرا معتقدند که باید برای منافع خود عمل کنند.

وی افزود: در مقابل فرهنگ غربی، فرهنگ توحیدی وجود دارد که همه انسان‌ها بر اساس این فرهنگ باید در برابر خداوند پاسخگو باشند؛ این فرهنگ روحیه ایثار و جوانمردی را گسترش می‌دهد.

عضو شورای مرکزی فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس تصریح کرد: غربی‌ها تلاش می‌کردند خوی وحشی‌گری خود را که نتیجه تفکر اومانیستی است، پنهان کرده و روتوش نمایند، اما در بحران‌هایی مثل کرونا، واقعیت این تفکر ظهور و بروز می‌نماید؛ در شخصیت‌هایی مثل ترامپ، این واقعیت وضوح بیشتری دارد.

قاضی‌زاده هاشمی گفت: غرب‌زدگان داخلی نیز جهان‌بینی غرب را قبول دارند حتی اگر در ایران زندگی کرده و مسلمان باشند، روش و تفکر غربی را می‌پسندند؛ این افراد هیچ‌گاه از وقایع درس نمی‌گیرند، چون باورهایشان بر اساس تفکر آمریکایی است. آمریکا پیش از این نیز پرونده سیاهی در جهان داشته و اگر غرب‌گرایان می‌خواستند درس بگیرند تا امروز درس گرفته بودند.

وی در خصوص تلاش‌های برخی مقامات برای دریافت کمک از غرب جهت کنترل بیماری کرونا گفت: جمهوری اسلامی در هیچ موضوع و سطحی نباید از کشور‌هایی که مبتنی بر مکاتب شیطانی اداره می‌شوند، توقع و امید کمک داشته باشد.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها