نعمتی: تعداد جلسات علنی مجلس از هفته آینده افزایش می‌یابد

کد خبر: 990063

عضو هیئت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی از افزایش تعداد جلسات علنی پارلمان از هفته آینده طبق تصمیم جدی این هیئت خبر داد.

نعمتی: تعداد جلسات علنی مجلس از هفته آینده افزایش می‌یابد

خبرگزاری تسنیم: بهروز نعمتی عضو هیئت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به آخرین تصمیمات این هیئت در روند برگزاری جلسات علنی دوره دهم، گفت: طبق آخرین تصمیمی که در این هیئت و بنا به درخواست تعداد زیادی از نمایندگان مجلس اتخاذ شده، روند برگزاری جلسات علنی تغییر کرده است.

وی افزود: طبق تصمیم هیئت‌رئیسه مجلس، مقرر شده جلسات علنی مجلس از هفته آینده از دو روز، به سه روز افزایش یابد، بنابراین مجلس از هفته آینده در روزهای یکشنبه، دوشنبه و سه‌شنبه جلسه علنی خواهد داشت.

عضو هیئت‌رئیسه مجلس تصریح کرد: همچنین قرار شده که جلسات کمیسیون‌های تخصصی نیز بنا به ضرورت و با هماهنگی روسای آنها، به منظور بررسی مسائل مرتبط برگزار شود.

نعمتی در پایان خاطرنشان کرد: جلسات علنی مجلس همواره به صورت حضوری و با رعایت پروتکل‌ها و ضوابط وزارت بهداشت و ستاد ملی مقابله با کرونا تشکیل می‌شود.

به گزارش تسنیم، پیشتر جلسات علنی مجلس شورای اسلامی در سالجاری و در پی شیوع بیماری کرونا، هفته‌ای دو روز و فقط در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه تکیل می‌شد که با تصمیم هیئت‌رئیسه مجلس، تعداد روزهای برگزاری جلسات علنی به 3 روز افزایش یافته است.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها