واکنش یک نماینده به ماجراجویی‌های آمریکا در خلیج فارس

کد خبر: 990521

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با بیان اینکه آمریکا از پیشرفت و موفقیت‌های ایران به شدت گیج و عصبانی است از اقتدار دفاعی و نظامی جمهوری اسلامی ایران در برابر تهدیدات خبر داد.

واکنش یک نماینده به ماجراجویی‌های آمریکا در خلیج فارس

خبرگزاری تسنیم: محمدابراهیم رضایی با اشاره به ماجراجویی‌های آمریکا در خلیج فارس و پاسخ ایران به این رفتار آن‌ها اظهار داشت: آمریکایی‌ها از روی عصبانیت رفتار‌هایی را به‌ویژه در حوزه خلیج فارس داشتند و تهدیداتی را کردند که سپاه پاسداران هم قاطعانه جواب آن‌ها را داد و هم اعلام کرد هرگونه تهدیدی را با قوت و قدرت پاسخ می‌دهد.

وی افزود: بنابراین ملت نگران تهدید‌های آمریکایی‌ها نیستیم و نبوده‌ایم، این‌ها اگر توانی داشتند به طور حتم در آن زمانی که ما هنوز به قدرت امروز نرسیده بودیم استفاده می‌کردند، اما امروز که در همه زمینه‌ها دست برتر را داریم و قدرتمندانه کار خود را پیش می‌بریم، تهدیدات آنها، تهدیداتی توخالی خواهد بود و جای هیچ نگرانی نیست.

رضایی ادامه داد: این تهدیدات بیشتر حکم مصرف داخلی داشت برای تسکین شکست‌هایی که خورده بودند و ضربات روحی که در بین منطقه و افکار عمومی داخلی خود به آن‌ها وارد شده بود.

نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: بنابراین این تهدید را خیلی جدی نمی‌دانیم و برای آن صرفا به عنوان کاربرد داخلی ارزش بیشتری قائل نیستیم چراکه اینگونه ادبیات و رفتار آمریکایی‌ها شاید در این کشور کاربردی باشد، ولی در منطقه، دنیا و برای ما ارزشی ندارد.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها