واکنش پورمختار به حرف‌های امین زاده و تاج زاده

کد خبر: 991441

عضو کمیسیون قضایی مجلس گفت: حرف‌های تاج زاده و امین زاده درواقع تکرار صحبت‌های دشمنان است و آن‌ها هر وقت کشور موفقیتی را به دست می‌آورد این گونه انتقاد می‌کنند.

واکنش پورمختار به حرف‌های امین زاده و تاج زاده

خبرگزاری فارس: محمدعلی پورمختار نماینده مردم بهار و کبودرآهنگ در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اظهارات اخیر محسن امین زاده و تاج زاده در مورد پرتاب ماهواره نور گفت: اظهارات تاج زاده و امین زاده در واقع تکرار حرف‌های دشمنان است و این‌ها همان حرف‌هایی را می‌زنند که مدنظر دشمنان ماست.

وی افزود: پرتاب ماهواره نور و تقویت بنیه دفاعی کشور ما را از آسیب‌ها مصون نگه می‌دارد و تجربه نشان داده هر کشوری که از لحاظ نظامی و امنیتی ضعیف بوده مورد حمله آمریکا قرار گرفته است.

عضو کمیسیون قضایی مجلس اظهار داشت: همین آقایان که می‌گفتند به جای پرتاب موشک مذاکره کنیم، درواقع دیدیم که آمریکایی‌ها در پای مذاکره امتیازات خود را گرفتند و وقفه‌ای را هم در فعالیت‌های موشکی ما ایجاد کردند.

پورمختار خاطرنشان کرد: تجربه نشان داده که قدرت دفاعی کشور باید در اولویت برنامه‌ها باشد، کما اینکه دشمنان ما خودشان هم این موضوع را در سرلوحه کار و برنامه‌های خود قرار داده‌اند.

وی در پایان گفت: مقایسه ایران با شوروی اشتباه است؛ چراکه در این کشور اقتصاد و سایر مسائل هم در دست دولت بود، ولی در کشور ما شرایط با کشوری مثل شوروی فرق می‌کند و از همه مهمتر این نظام پشتوانه مردم در دارد و دارای تمدن چند هزار ساله است.

به گزارش فارس، محسن امین زاده و تاج زاده در اظهارنظر اخیر خود در صفحاتشان در فضای مجازی عنوان کرده بودند که مراقب باشید با پرتاب ماهواره نور شرایط ما از نظر اقتصادی و اجتماعی مثل شوروی نشود.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها