جهانگیری: ۱۱ استان عملیات اجرایی مسکن فرهنگیان را از امروز آغاز می‌کنند

کد خبر: 991908

معاون اول رئیس‌جمهور با اعلام خبر آغاز به کار عملیات اجرایی پروژه‌های مسکن فرهنگیان در ۱۱ استان کشور گفت: امیدوارم در مدت زمان کوتاهی این کار به نتیجه برسد.

جهانگیری: ۱۱ استان عملیات اجرایی مسکن فرهنگیان را از امروز آغاز می‌کنند

خبرگزاری فارس: اسحاق جهانگیری در مراسم آغاز عملیات اجرایی پروژه‌های مسکن فرهنگیان سراسر کشور و در ویدئوکنفرانسی با استانداران با بیان اینکه نتیجه اولین مرحله توافقی که بین دو وزارتخانه مسکن و آموزش و پرورش انجام گرفته این خواهد بود که دغدغه مسکن فرهنگیان برطرف می‌شود و همه صاحب خانه و مسکن مناسب شده و مسکن ملکی داشته باشند، گفت: این کار شروع مبارکی در هفته معلم است و من از استانداران عزیزی که در این ویدئو کنفرانس حضور پیدا کرده و صحبت کردند و از بقیه استانداران صمیمانه تشکر می‌کنم.

جهانگیری با اشاره به اینکه طبق گزارشی که به وی داده شد یازده استان، الان عملیات اجرایی را شروع می‌کنند، گفت: استان‌های آذربایجان شرقی، اصفهان، خراسان رضوی، خوزستان، کهکیلویه و بویراحمد، مرکزی، فارس، تهران، سمنان، زنجان و بوشهر این استان‌ها هستند که فرصت نشد از صحبت‌های بقیه استاندار‌ها استفاده کنیم.

معاون اول رئیس‌جمهور خطاب به استانداران تصریح کرد: عملیات اجرایی را شروع کنید و در یک مدت زمان کوتاهی این کار به نتیجه برسد و به میمنت این ایام و هفته معلم این کار به عنوان یک هدیه به فرهنگیان عزیز باشد که بتوانند سریع‌تر این کار را تکمیل کنند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها